بورس۲۴
1400/07/19
19:02
خلاصه اطلاعات کنفرانس «شکام»

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴،شرکت شاهد راه اندازی طرح های توسعه طی سال جاری و سال آتی خواهد بود. طرح های توسعه در حوزه مواد اولیه تولید دارو به بهره برداری رسیده دو سال اخیر، طی سال جاری و سال آتی به ظرفیت کامل می رسند. کمتر از سه درصد خرید مواد اولیه شرکت با ارز دولتی است. در حالی که مواد موثره با ارز دولتی وارد می شود، این شرکت که تولیدکننده مواد موثره است، مواد اولیه خود را با ارز نیما وارد می کند. با راه اندازی واحد اتیلن اکساید پتروشیمی مارون در اواخر سال ۱۴۰۰ تولیدات اتوکسیلات این شرکت می تواند رشد قابل توجهی کند. شرکت در فروش محصولات دارویی خود تخفیفی به مشتریان نمی دهد. حاشیه سود شرکت حدودا دو برابر شده است. محصولات شرکت توسط هیات مدیره قیمت گذاری می شود. فروش داخلی و صادراتی شرکت عمدتا نقدی است و دوره وصول در سال گذشته کمتر از ۱۵ روز بوده است. شرکت دانش بنیان و سهم بازار بیش از ۵۰ درصدی در محصولات تولیدی و سهم ۱۰۰ درصدی در ۴ محصول اصلی خود دارد. شرکت برنامه خرید سهام شرکت های فعال در حوزه میان دستی پتروشیمی و مواد موثره دارویی را دارد.

خلاصه اطلاعات کنفرانس «شکام»

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ،شرکت شاهد راه اندازی طرح های توسعه طی سال جاری و سال آتی خواهد بود.


طرح های توسعه در حوزه مواد اولیه تولید دارو به بهره برداری رسیده دو سال اخیر، طی سال جاری و سال آتی به ظرفیت کامل می رسند.


کمتر از سه درصد خرید مواد اولیه شرکت با ارز دولتی است. در حالی که مواد موثره با ارز دولتی وارد می شود، این شرکت که تولیدکننده مواد موثره است، مواد اولیه خود را با ارز نیما وارد می کند.


با راه اندازی واحد اتیلن اکساید پتروشیمی مارون در اواخر سال ۱۴۰۰ تولیدات اتوکسیلات این شرکت می تواند رشد قابل توجهی کند.


شرکت در فروش محصولات دارویی خود تخفیفی به مشتریان نمی دهد.


حاشیه سود شرکت حدودا دو برابر شده است.


محصولات شرکت توسط هیات مدیره قیمت گذاری می شود.


فروش داخلی و صادراتی شرکت عمدتا نقدی است و دوره وصول در سال گذشته کمتر از ۱۵ روز بوده است.


شرکت دانش بنیان و سهم بازار بیش از ۵۰ درصدی در محصولات تولیدی و سهم ۱۰۰ درصدی در ۴ محصول اصلی خود دارد.


شرکت برنامه خرید سهام شرکت های فعال در حوزه میان دستی پتروشیمی و مواد موثره دارویی را دارد.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0