بتاسهم
1401/03/22
11:43
مجمع #پلوله 📌 ادامۀ گزارش همفکران از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گازلوله... ✅ در سال گذشته پس از چند سال توانستیم از زیان انباشته، که بسیار سنگین...

مجمع


#پلوله



📌 ادامه گزارش همفکران از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گازلوله...



✅ در سال گذشته پس از چند سال توانستیم از زیان انباشته، که بسیار سنگین هم بود خارج شویم. این امر باعث شده در ارزیابی ها در قراردادها و دریافت تسهیلات بانکی وضعیت بسیار مناسبی پیدا کنیم.



✅ در بخش دولتی، بویژه آبفا، کمبود بودجه دستگاهها، دریافت وجوه را سخت می کند و پیگیری مطالبات این بخش هم بسیار دشوار است. وارد شدن به مسیر پیگیری قضایی از طرفی باعث می شود در قراردادهای آینده از فهرست مشتریان خارج شویم و از طرفی مقام قضایی دستور مسدودی حساب صادر نمی کند.



✅ سعی داریم مشتریان را متنوع کنیم و فقط منتظر برگزاری مناقصات دولتی شرکتهای استانی آب و فاضلاب و گاز نباشیم. در این سال توانستیم به فهرست تامین کنندگان قرارگاه سازندگی، مپنا و کیسون وارد شویم.



✅ جهت تنوع بخشی به محصول، دو دستگاه تزریق که ۱۰ سال در شرکت بلااستفاده بود را راه اندازی کردیم تا برای تولید اتصالات پلی اتیلن استفاده کنیم. دستگاه لوله دوجداره به دلیل قدیمی شدن قالب بلااستفاده است که در صورت مساعد شدن شرایط بین المللی و چشم انداز بازار مناسب می توانیم قالب جدید تهیه و آنرا فعال کنیم.



✅ جهت تسویه بدهی با وپترو سعی داریم از طریق واگذاری دارایی اقدام کنیم. هماهنگی با هلدینگهای بالاسری در حال انجام است و بنا داریم بعد از رفع وثایق، ملک دفتر مرکزی ملاصدرا را بفروش برسانیم.



✅ برگزاری مجامع سالهای ۹۷ و ۹۸ مطابق قانون به عهده مدیران ورشکستگی منصوب دادگاه بوده است. ما آمادگی داریم در صورتی که مقامات قضایی تکلیف کنند مجامع این سالها را برگزار و صورتهای مالی این دو سال را تصویب و بررسی کنیم.



✅ با ادامه روند فعلی شرکتهای زیانده زیرمجموعه هم در حال سودآور شدن هستند و از شمول ماده ۱۴۱ خارج خواهند شد.



✅ مسدود شدن حسابهای شرکت بدلیل بدهی مالیاتی سنواتی یک شرکت ورشکسته در کرمانشاه است. این شرکت متعلق به هلدینگ وپترو بود و گازلوله برای عضویت در هیئت مدیره ۱۰۰۰ سهم از این شرکت در اختیار داشت. در این خصوص مصوبه ستاد تسهیل استان برای رفع این مشکل را گرفته ایم و در تلاشیم تا هرچه زودتر مسدودی را رفع کنیم.



انتهای خبر

0
0