بورس۲۴
1401/05/21
00:19
دست همکاری رفاه و فولاد

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در بازدید از فولاد مبارکه گفت: حمایت از همه واحدهای تولیدی را رسالت خود می دانیم و...

دست همکاری رفاه و فولاد

بورس۲۴ : اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در بازدید از فولاد مبارکه گفت: حمایت از همه واحدهای تولیدی را رسالت خود می دانیم. فولاد مبارکه در حوزه صنعت فولاد و توسعه اقتصادی کشور نقش پیشران و در توسعه صنایع بالادست و پایین‌دست خود نقش محوری دارد.


او ادامه داد: بانک رفاه کارگران آمادگی تامین ۱۰۰ درصدی بودجه مورد نیاز توسعه‌های فولاد مبارکه را دارد و تمامی ظرفیت‌های خود را بسیج کرده تا در همه حوزه‌های تامین منابع داخلی و ارزی و بین‌المللی و همچنین در حوزه حمایت از مشتریان فولاد مبارکه، یاری‌رسان بزرگترین فولادساز کشور و خاورمیانه باشد.


محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه نیز گفت: سرمایه‌گذاری بانک‌های کشور در فولاد مبارکه منافع حداکثری سهامداران و ذینفعان فولاد مبارکه و بانک ها را دربر دارد. معتققدیم تولید بهترین راهکار برای بقا و اعتلای اقتصادی است. حرکت رو به جلو با سرعت و کیفیت رقابتی ماموریت اصلی فولاد کشور است.


او افزود: توسعه های فولاد مبارکه کاملا با برنامه، هدفمند و دقیق در حال اجراست و منابع مالی مورد نیاز اجرای هریک از این پروژه‌ها به خوبی دیده شده است و فولاد مبارکه آماده است تا از تمامی ظرفیت‌های موجود برای توسعه اقتصادی و صنعتی کشور استفاده نماید.

انتهای خبر

0
0