بورسینه
1400/06/17
09:53
🔹در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۹۴ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۷۵ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در س...

🔹در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۹۴ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۷۵ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۲۰ میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #مدیریت، #فمراد و #کنور به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام آلومراد ۵۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #تپکو، #ثقزوی و #وشمال در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۲۰میلیارد تومان (۸۷درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۲۲۰میلیارد تومان (۸۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۵ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف #فمراد به ۱۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«سرمایه گذاری‌ها» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۳۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۱۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» با فشار فروش ۷۰میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۶۸ درصد از ۸۷۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و ۹۲۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0