آکادمی هلاکوئی
1400/07/16
06:50
پلتفرم بورس اوراق بهادار Public.com ویژگی معاملات رمزارزی را اضافه می کند

Public.com ، یک شرکت کارگزاری نئو که در…

Public.com ، یک شرکت کارگزاری نئو که در نیویورک مستقر است ، از راه اندازی خدمات معامله رمزارزی برای مشتریان خود خبر داد.


در بیانیه ای که روز پنجشنبه منتشر شد ، Public اعلام کرد که کاربران قادر خواهند بود رمزارزها را در همان برنامه ای که برای مدیریت سبد سهام خود استفاده می کنند ، معامله و ذخیره کنند.


طبق اعلام ، ویژگی جدید معاملات رمزارزی طی چند هفته آینده به تدریج در اختیار کاربران قرار می گیرد.


به عنوان بخشی از سرویس معاملات رمزارزی ، Public از بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) و دوج کوین (DOGE) پشتیبانی می کند. سایر رمزارزها شامل کاردانو (ADA) ، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH) ،استلار (XLM) ، زی کش (ZEC) ، اتریوم کلاسیک (ETC) و دش (DASH) می باشد که لیست ۱۰ رمزارزی که توسط Public ارائه می شود را تکمیل می کنند.


ویژگی معاملات رمزارزی عمومی همراه با Apex Crypto ارائه می شود. از آنجا که Apex Crypto دارای مجوز BitLicense در نیویورک نیست ، این محصول برای ساکنان این ایالت در دسترس نخواهد بود.


گفته می شود Apex Crypto خدمات اجرایی و نگهداری را برای محصول تجاری جدید رمزارزی Public ارائه می دهد.


هجوم عموم به فضای رمزارز می تواند بخشی از برنامه های این شرکت برای رقابت با پلتفرم اصلی معامله سهام رابین هود (Robinhood) باشد.


در ماه فوریه(بهمن ۱۳۹۹) ، Public مبلغ ۲۲۰ میلیون دلار بودجه اضافی برای عبور از مرز ۱ میلیارد دلار تامین کرد.


همانند رابین هود ، Public نیز معاملات سهام بدون کارمزد ارائه می دهد.


همچنین Public در همان ماه، پرداخت جریان سفارش (PFOF) را حذف کرد که در آن پلتفرم های کارگزاری به جای ارسال مستقیم آن به صرافی ها ، سفارشات را برای انجام معاملات به سازندگان بازار هدایت می کنند.


این عمل بحث های قابل توجهی را به دنبال داشته است و در اوایل سال در مورد حماسه Gamestop یکی از مهمترین نقاط بحث بود.


همانطور که قبلا توسط Cointelegraph گزارش شده بود ، اگر قانونگذاران ایالات متحده PFOF را ممنوع کنند ، Robinhood می تواند یک کانال درآمد قابل توجهی را از دست بدهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0