بورس پرس
1401/12/23
00:00
یک بانک و دو شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۰۰، ۲۴۳ و ۳۶ درصدی دادند

بانک حاضر در بازار پایه و دو شرکت از برنامه افزایش سرمایه ۳۰۰، ۲۴۳ و ۳۶ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانک رفاه کارگران و دو شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی و سیمان آرتا اردبیل به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۲۴۳، ۳۶ و ۳۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی خبر دادند.


بر اساس این گزارش، "ورفاه" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۱۹.۲ به ۶۶ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه در صورت موافقت از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور بهبود ساختار سرمایه و نسبت های قانونی بانک اعمال خواهد شد.


همچنین "بکام" درصدد است سرمایه فعلی را از ۱.۰۰۴ به ۱.۳ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف انجام اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه و افزایش ظرفیت تولید ، تکمیل طرح تولید پچ کورد مسی و نوری و اسپیلیتر کابل نوری و طرح توسعه تولید انواع کابل های شبکه cat شود.


در این میان ، "ساربیل" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۴۸ به ۱۴۴ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی ، تقویت توان و انعطاف مالی ، برخورداری از مزایای مالیاتی نهادهای قانونگذار و جبران مخارج صورت گرفته جهت اجرای پروژه های نوسازی صرف خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0