سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/03
08:19
#پتروشیمی #پالایشی ✍️ در گروه پتروشیمی عملکرد خوب ماهانه #آریاساسول را داشتیم. فروش شرکت در فروردین 17.540 میلیارد ریال، در اردیبهشت 16.261 میلیار...

#پتروشیمی #پالایشی



✍️ در گروه پتروشیمی عملکرد خوب ماهانه #آریاساسول را داشتیم. فروش شرکت در فروردین ۱۷.۵۴۰ میلیارد ریال، در اردیبهشت ۱۶.۲۶۱ میلیارد ریال و در مجموع دوره ۲ ماهه ۳۳.۸۴۰ میلیارد ریال بوده که ۱۱۳ درصد بیشتر از درآمد ۱۵.۸۸۸ میلیارد ریالی دوره مشابه سال گذشته است. البته نرخ فروش محصولات افت ۱۰ درصدی نسبت به ماه قبل داشته است.



✅ در گروه پتروشیمی سهم خوب برای سرمایه‌گذاری کم نداریم. از #شپدیس با عملکرد درخشان ۶ ماهه گرفته تا #شخارک که در مسیر تحول قرار گرفته است. همچنین #جم‌پیلن نشان داد که برای سال جاری روند رو به رشد در سود را تکرار خواهد کرد و #پتروشیمی‌جم نیز از این مساله تاثیر مثبت میپذیرد.



📉 در گروه پالایشی برای امروز شاهد قرار گرفتن #شپنا در یک قدمی حمایت ۸۴۵ – ۸۵۰ تومانی خواهد بود. این حمایت از دو جهت بااهمیت است. نخست اینکه سهم به رو خط روند صعودی بلندمدتی قرار می‌گیرد و دوم اینکه به کف دی ماه سال گذشته باز می‌گردد. بنابراین انتظار می‌رود برای امروز شاهد تحرکات قوی‌تری در این نماد و سایر پالایشی‌ها باشیم.



انتهای خبر

0
0