سهامیاب - آموزش بورس
1399/12/19
08:06
#فلزی_و_معدنی ✍️شرایط بازارهای جهانی و رشد خوب کامودیتی‌ها موجب شده تا همواره نگاه ویژه‌ای به نمادهای گروه فلزی و معدنی داشته باشیم. طی 2 روز کاری...

#فلزی_و_معدنی



✍️شرایط بازارهای جهانی و رشد خوب کامودیتی‌ها موجب شده تا همواره نگاه ویژه‌ای به نمادهای گروه فلزی و معدنی داشته باشیم. طی ۲ روز کاری اخیر روند معاملات در این گروه سر و شکل خوبی گرفته است. البته فروشنده هم کم نیست و برخی از حقوقی‌های نازنین کماکان سمت تقاضا را با عرضه‌های آبشاری سوراخ کرده‌اند !



📈در بین فولادی‌ها، #فخوز حجم بسیاری خوبی گرفته و حرکت رو به جلو را با خرید ۲۵۰ میلیون سهم خزانه در دستور کار قرار داده است. به نظر تحولات خوبی در جریان است و ادامه این حرکت موج تقاضا در نمادهایی نظیر #فولاد #ذوب #کاوه #هرمز و #ارفع را تقویت خواهد کرد.



✅در گروه سنگ‌آهنی، #ومعادن بیش از سایرین مورد توجه است. NAV جذاب، اصلاح قیمت سنگین و سوءگیری از معاملات #فملی #کگل و #کچاد این سهم را در مسیر قیمت‌های ۱.۴۰۰ تومانی قرار داده است.



🔰در گروه فلزی، #فایرا طرفداران خوبی دارد. در #فاسمین تردیدهایی درخصوص عملکرد اسفند ماه وجود دارد اما به هر جهت چنانچه فاسمین از مقاومت ۱.۸۰۰ تومانی گذر نماید، راهی اهداف ۲.۱۰۰ تومانی خواهد شد. به نظر #فسرب هم در قیمت‌های کمتر از ۸.۰۰۰ تومانی قابل بررسی باشد.



انتهای خبر

0
0