اقتصاد آنلاین
1400/07/17
10:10
سنگین ترین صف های خرید و فروش / ثبت تقاضای فروش ۶۰میلیارد تومانی برای برکت

خالص سفارشات فروش سهام به ۱۸۰میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف ثقزوی به ۷.۲درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۲۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۸۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شکام»، «قشیر» و «ولیز» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع شیمیایی کیمیاگر ۸۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه در صفوف فروش نیز در صفوف خرید «برکت»، «ثقزوی» و «وشمال» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۹۰میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۷۰میلیارد تومان (۶۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هفت نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به ۷.۲درصد کل تعداد سهام آن می رسد.


«محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۸۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «قند و شکر» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «مواد و محصولات دارویی» با تقاضای فروش ۵۵میلیارد تومانی همراه است.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

12

انتهای خبر

0
0