رمزارز نیوز
1401/06/19
12:30
چند نکته مهم برای دارندگان کاردانو قبل از به‌روزرسانی!

هارد فورک واسیل (Vasil) کاردانو قرار است تا ۱۳ روز دیگر در ۲۲ سپتامبر انجام شود. کاردانو امیدوار است تا با این… مطالعه مطلب ...

هارد فورک واسیل (Vasil) کاردانو قرار است تا ۱۳ روز دیگر در ۲۲ سپتامبر انجام شود. کاردانو امیدوار است تا با این ارتقا، پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته باشد و با افزایش توان عملیاتی، کارایی اسکریپت و کاهش تاخیر در انتقال بلاک، عملکرد شبکه را بهبود دهد. این هارد فورک به گونه‌ای طراحی شده است که ترکیب چندین پروتکل را بدون نیاز به انجام تنظیمات قابل‌توجه امکان پذیر کند.


اگرچه احتمال کمی برای راه‌اندازی مجدد یا قطع سیستم وجود دارد، دارندگان کاردانو در صرافی‌ها باید چند نکته را قبل و در طول رویداد Vasil در نظر داشته باشند. کاربران باید قبل از رویداد Vasil مطمئن شوند که وجوه آنها در زمان مناسب در مکان مناسب قرار دارد. این مستلزم تصمیم‌گیری در مورد نگهداری وجوه در یک کیف پول دیجیتال یا قرار دادن آنها در صرافی است، همانطور که برخی معامله‌گران نیز این کار را انجام می‌دهند.


به گفته دانیل ریبار از IOG’s Project Catalyst، دارندگان کاردانو در صرافی‌ها باید هوشیار باشند؛ زیرا احتمال دارد حساب‌های ADA در صرافی‌ها برای چند روز دچار اختلال شوند. این بدان معنی است که برداشت‌ها یا واریزها ممکن است به طور موقت در این دوره به حالت تعلیق درآیند.


به گفته تیم کاردانو، در طول این ارتقا، پلتفرم‌های معاملاتی ممکن است به طور موقت و لحظه‌ای معاملات را متوقف کنند. بنابراین، دارندگان کاردانو در صرافی‌ها باید مراقب به‌روزرسانی‌های صرافی در طول رویداد Vasil باشند و در صورت توقف موقت، برای هرگونه واریز یا برداشت زمان مناسب را در نظر بگیرند.


انتهای خبر

0
0