فارس نیوز
1401/06/15
18:58
عرضه اولیه ۶ درصد سهام یک شرکت دارویی در فرابورس

در عرضه اولیه سهام شرکت پخش رازی که به روش ثبت سفارش انجام شد، هر سهم این شرکت ۱۸.۲۰۵ ریال قیمت خورد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ارسلان کاظم پور مدیرعامل شرکت پخش رازی با اشاره به عرضه اولیه سهام این شرکت در فرابورس ایران اظهار داشت: امروز به میزان ۱۳ درصد از سهام شرکت شد که ۶۰ میلیون سهم (معادل ۶ درصد) با نماد "درازی" و ۷ درصد دیگر از این سهم به صندوق‌های سرمایه گذاری به روش ثبت سفارش عرضه شد.


در عرضه اولیه سهام شرکت پخش رازی که به روش ثبت سفارش انجام شد، هر سهم این شرکت ۱۸.۲۰۵ ریال قیمت خورد.


قیمت مبنا (کف قیمت) در نظر گرفته شده برای عرضه اولیه شرکت پخش رازی در بازار اول فرابورس، ۱۶هزار و ۶۸۰ریال با دامنه قیمتی ۱۴ هزار و ۳۴۵ ریال تا ۱۹ هزار و ۱۵ ریال در نظرگرفته شد.


فرابورس ایران هم خبرداد، از روز شنبه ۱۹ شهریور بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج آغاز می‌شود.


این شرکت در بازار اول فرابورس ایران در نماد درازی۱ درج شده و حد اقل معامله روزانه ۶۰۰ هزار سهم و حد اقل سفارش انباشته ۳۰ هزار سهم در نظر گرفته شده است.



درزای


کاظم پور از پخش رازی به عنوان دومین شرکت پخش دارویی در کشور نام برد که با ۲۰ شعبه فعال شامل ۲ شعبه در تهران و ۱۸ شعبه در استان های مختلف، تقریبا توزیع بیش از ۹۹ درصد داروخانه ها و مراکز درمانی کشور اعم از ۱۲ هزار داروخانه که ۲ هزار تای آن، مراکز درمانی دانشگاه های علوم پزشکی، تامین اجتماعی، نیروهای مسلح است را پوشش می‌دهد.


مدیرعامل "درازی" با اعلام پیش بینی فروش ۸ هزار میلیارد تومانی این شرکت تا پایان سال جاری، برنامه های توسعه شرکت را توسعه انبارها و ایجاد مراکز جدید در استان های فاقد شعبات فروش از جمله استان های اردبیل و بوشهرو لرستان، ایجاد مرکز و انبار جدید در مرکز کرمانشاه و استان هرمزگان نام برد و اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال جاری به بهره برداری رسند.


وی که از داروسازی کیمیدارو، داروسازی اسوه، و داروسازی جابرابن حیان به عنوان سهامداران عمده پخش رازی نام می برد، زمینه فعالیت این شرکت را پخش داروهای انسانی، ملزومات و تجهیزات پزشکی عنوان کرد که با توجه به اهداف کلان "درازی" در تامین داروهای انسانی مورد نیاز و افزایش ارتقای سطح شرکت در این بخش، شرکت پخش رازی در نظر دارد تا بهترین و مکانیزه‌ترین خدمات تامین و توزیع دارو را در سطح کشور و کشورهای همسایه فراهم سازد.


انتهای پیام/


انتهای خبر

0
0