بورس۲۴
1401/05/02
13:37
روند نزولی شاخص ها ادامه دارد

ارزش معاملات خرد با ۹ درصد رشد نسبت به دیروز به حدود ۲,۶ همت رسید. عمده ترین داد و ستدها در گروه های فرآورده های نفتی، شیمیایی، فلزی، خودرو و قطعه ساز و بانکی انجام شد.

روند نزولی شاخص ها ادامه دارد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با ۹ درصد رشد نسبت به دیروز به حدود ۲,۶ همت رسید. عمده ترین داد و ستدها در گروه های فرآورده های نفتی، شیمیایی، فلزی، خودرو و قطعه ساز و بانکی انجام شد.


گروه های فرآورده های نفتی در صدر بیشترین ورود نقدینگی از سوی حقیقی ها قرار گرفتند. گروه های شیمیایی، فلزی، استخراج کانه های فلزی و محصولات غذایی نیز با بیشترین حمایت و تزریق پول حقوقی همراه شدند.


حقیقی ها ۳۸۰ میلیارد تومان از بازار خارج کرده و در مقابل حدود ۹۴ میلیارد تومان نقدینگی وارد صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله در بازار کردند.


بیشترین فروش هایی که حقیقی ها به حقوقی ها داشتند شامل نمادهای شاوان، نوری، ومعادنح، فولاد، بوعلی، کچاد، تفارس، فجام، شسپا و شستا شد. در مقابل حقیقی ها تا توانستند از حقوقی ها شبندر، شدوصح، وبملت، شپدیس، سکرد، وساپا، پارسان، پشاهن و شتران خریدند.


شاخص کل ۹ هزار و ۷۰۱ واحد دیگر پایین رفت و در محدوده یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هموزن نیز با افت ۴ هزار و ۴۵۴ واحدی در محدوده ۴۰۰ هزار واحد ایستاد. شاخص فرابورس هم ۲۳۳ واحد افت کرد.

انتهای خبر

0
0