آکادمی هلاکوئی
1400/06/31
10:40
قاضی فدرال درخواست ریپل برای دسترسی به سابقه معاملاتی کارکنان SEC را رد می کند

یک قاضی فدرال در نیویورک درخواست Ripple Labs…

یک قاضی فدرال در نیویورک درخواست Ripple Labs مبنی بر دستور دادن به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای تهیه سوابق معاملات رمزنگاری کارکنان خود در تلاشی برای اثبات این که آژانس XRP را یک اوراق بهادار نمی داند،رد کرد.


پیروزی SEC در برابر Ripple


بر اساس رونویسی رسمی ، ریپل درخواست را در ۲۷ آگوست(۵شهریور) ثبت کرد. دلیل آنها برای این درخواست این بود که اگر مشخص شود که کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار XRP را معامله کرده اند ، حداقل عدم شفافیت گذشته SEC در مورد ماهیت XRP را آشکار می کند. و حداکثر اثبات می کند که SEC قبلا XRP را یک اوراق بهادار نمی دانست.


متهمان استدلال می کنند که تصمیمات معاملاتی ، حداقل عدم شفافیت وضعیت XRP و اینکه آیا SEC معتقد است XRP یک اوراق بهادار است را آشکار خواهد کرد. چنین شواهدی می تواند ادعاهای SEC مبنی بر اینکه متهمان فردی بی پروا عمل کرده اند را تضعیف کند و دفاعیه fair notice متهمان را تقویت می کند. متهمان ادعا می کنند که آنها حق دارند بدانند که آیا SEC به کارکنان خود اجازه داده تا در دوره زمانی مرتبط، به عنوان شرکت کننده در بازار، XRP را بفروشند ، بخرند و نگهداری کنند.


اما قاضی سارا نتبورن به چند دلیل با ریپل مخالف است.


اول ، او مرتبط بودن استدلال SEC را تایید می کند که “فرایند تصمیم گیری قبل از آماده سازی مستلزم هیچ گونه تصمیم گیری توسط مشاوره اخلاقی SEC نیست که یک معامله با قوانین اوراق بهادار مطابقت دارد” ، یعنی ، مشاوره اخلاقی SEC هیچ مفاد صریحا مربوط به XRP را، پیشنهاد نکرده بود ، بنابراین سابقه معاملات کارکنان SEC برای این مورد بی اهمیت است.


استدلال کلیدی دیگر برای رد این امر، اساسا عدم توجیه قانونی برای تایید خواسته های ریپل بود. قانون فدرال از حقوق خصوصی کارکنان SEC به عنوان شهروندان ایالات متحده محافظت می کند.


در مورد گواهینامه های سالانه که متهمان به دنبال آن هستند ، کنگره برای حفظ حریم خصوصی کارکنان دولت ، افشای چنین اطلاعات مالی را از طریق قوانین و مقررات حریم خصوصی فدرال ممنوع کرده است.


ریپل پیشتر سعی کرد از استدلال مشابه استفاده کند. SEC خواستار دسترسی به گفت و شنودهای داخلی ریپل از طریق Slack شد. همانطور که Cryptopotato قبلا گزارش داده بود ، ریپل استدلال کرد که تولید چنین اسنادی یک فرایند طولانی و گران خواهد بود. این برای دادگاه کافی نبود ، که در نهایت به نفع SEC حکم داد.


سرانجام ، دادگاه توضیح می دهد که در واقع ، SEC هیچ سیاست تجاری در مورد دارایی های دیجیتالی در دوره مورد نظر دادخواست نداشته است ، بنابراین کارکنان آن حتی در صورت معامله ارزهای رمزنگاری شده ، خلاف قانون عمل نمی کنند.


XRP (نسبتا) بدون تغییر باقی می ماند


XRP به اخبار ناامید کننده بیش از حد واکنش نشان نداد. به طور کلی ، بازار XRP همگام با تحولات وضعیت Ripple-SEC پیش می رود ، هنگامی که Ripple یک پیروزی کسب می کند رشد می کند و هنگامی که شرکت مستقر در سانفرانسیسکو دچار هرگونه شکست (مانند امروز) می شود ، افت می کند.


XRPUSDT 2021 09 21 22 10 25 - قاضی فدرال درخواست ریپل برای دسترسی به سابقه معاملاتی کارکنان SEC را رد می کند

در حال حاضر ، XRP در حدود ۰.۸۷۸ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵ درصد کاهش یافته و امروز در حدود ۰.۵ درصد بهبود یافته است.


به نظر می رسد که این بیشتر یک واکنش طبیعی نسبت به وضعیت بازارها باشد تا پرونده ریپل. پس از فاش شدن رسوایی ننگین اورگراند ، بیت کوین ، SP۵۰۰ و اکثر بازارهای جهانی دوره ای از اضطراب را پشت سر می گذارند.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0