آکادمی هلاکوئی
1401/02/18
15:40
خرید ۳۸ میلیون دلار TRX توسط ترون دائو برای حفاظت از استیبل کوین ترون

سیستم ذخیره استیبل کوین UST Terra در حال…

سیستم ذخیره استیبل کوین UST Terra در حال تبدیل شدن به یک طرح محبوب است و پروژه استیبل کوین USDD Tron نیز از این الگو پیروی می کند. Bitcoin.com News در ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) در مورد راه اندازی پروژه استیبل کوین الگوریتمی ترون گزارش داد و از آن زمان به بعد این دارایی رمزارزی متصل به ارز فیات رسما راه اندازی شده است. این پروژه در حال حاضر تعدادی شریک دارد و USDD در Pancakeswap، Kyberswap، Sunswap، Sun.io، Curve Finance، Uniswap و Ellipsis فهرست شده است.


طبق گزارش tronscan.org، در زمان نگارش این خبر، تقریبا ۲۱۱,۲۴۵,۰۰۵.۴۹ USDD ضرب شده است. آمارها نشان می‌دهد که در شنبه، ۷ می ۲۰۲۲ (۱۷ اردیبهشت)، Uniswap نسخه سه (v۳) فعال‌ترین صرافی برای خرید و فروش USDD بوده است. با اینکه ارزش بازار ۲۱۱ میلیون دلاری USDD در مقایسه با UST ترا ۱۸.۷ میلیارد دلاری خیلی کمتر است، اما تنها دو روز است که در دسترس می باشد. و همچنین حجم معاملات terrausd (UST) در ۲۴ ساعته گذشته ۹۹۰.۳ میلیون دلار بود، اما USDD در روز گذشته ۲.۳۱ میلیون دلار را تجربه کرده است.


روز شنبه، جاستین سان، بنیانگذار ترون دائو و ترون اعلام کرد که این تیم ۵۰۴,۶۰۰,۲۵۰ TRX را با قیمت متوسط ۰.۰۷۷۲۷ در هر واحد خریداری کرده است. حساب ترون دائو ریزرو بعدازظهر شنبه گفت، این خرید به عنوان یک دارایی ذخیره برای “حفاظت از صنعت کلی بلاکچین و بازار این رمزارز” استفاده خواهد شد.


جاستین سان، بنیانگذار ترون، آخر هفته در توئیتی نوشت: ” ترون دائو ریزرو کار خود را انجام داده است.”


غیرمتمرکز، الگوریتمی، و متمرکز، تلاش برای کامل کردن استیبل کوین ادامه دارد


حتی اگر استیبل کوین های غیرمتمرکز و الگوریتمی از نظر تئوری جالب به نظر می رسند، نگرانی ها و سوالاتی در مورد اینکه آیا می توانند تا زمانی که وجود دارند، ثابت نگه داشته شوند یا خیر وجود دارد. البته، برخی از پروژه های متمرکز استیبل کوین در گذشته شکست خورده اند و استیبل کوین غیرمتمرکز DAI Makerdao در رویداد “پنجشنبه سیاه” در ۱۲ مارس ۲۰۲۰ (۲۲ اسفند ۱۳۹۸) آزمایش شده بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: bitcoin.news


انتهای خبر

0
0