ارزینکس
1400/07/02
09:07
💢 مروری بر پروژه BROKOLI 🔘 پروژه BROKOLI اولین پلتفرم دیفای که بر مبنای حفاظت از محیط زیست و سیاره زمین شکل گرفته و باعث می‌شود تا کاربران توانایی...

💢 مروری بر پروژه BROKOLI



🔘 پروژه BROKOLI اولین پلتفرم دیفای که بر مبنای حفاظت از محیط زیست و سیاره زمین شکل گرفته و باعث می‌شود تا کاربران توانایی این را داشته باشند که بر اساس آب و هوا و بخاطر آن، عمل نمایند. آنچه که مطالعات هاروارد بدست آورده نشان می‌دهد که با هر یک دلاری که در حوزه ارزهای دیجیتال به وجود می‌آید به اندازه ۰.۶۶ دلار به محیط زیست آسیب می‌رسد این پروژه آخرین لایه پایدار چند زنجیره ای است. این پروژه دیفای و گیمینگ را ادغام


می‌کند تا کاربران را تشویق به فعالیت و تجارت در این بخش نماید.



🔘 این پروژه دارای سه قسمت به هم پیوسته است که همگی به یک هدف واحد خدمت می‌کند :


۱. هسته بروکلی : یک دروازه به سمت محبوب‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز است که کاملا با محیط زیست سازگار شده و آسیب به محیط زیست را به حداقل می‌رساند.



۲. ای پی آی ویژه (VIP API) :


این پروژه API را در اختیار بلاک چین‌های متمرکز یا غیر متمرکز قرار می‌دهد تا به کاربر این امکان را بدهد که به موجب آن هزینه‌های کمتری برای محیط زیست به وجود بیاورد.



۳. عمل خیر :


کاربران با استفاده از محصولات ما و تکمیل جستجوهای روزانه NFTها را بر اساس درختانی که هزینه کاشت آنها را تامین کرده‌اند دریافت می‌کنند.


بر اساس آنچه در وایت پیپر این پروژه آمده است برنامه‌های دیفای ناکارآمدی دنیای مالی را بهبود می‌بخشند و به همین دلیل است که ما یک راه حل عالی برای جبران در پای کربن ناشی از معاملات دیجیتالی که هر روز رخ می‌دهد ایجاد می‌کنیم.


چشم انداز این پروژه دو موضوع است :



۱. تبدیل شدن به یک استاندارد برای بلاک چین‌ها.


۲. هیچ بلاکچینی بدون استاندارد بروکلی به عنوان حافظ محیط زیست شناخته نشود.



🔘 توکنومتری :



نماد توکن این پروژه BKRL است و یک توکن حاکمیتی می‌باشد که به واسطه آن کار بر عملکرد پروژه و اهداف آن را می‌توانند تغییر دهند.


از این توکن به منظور پاداش استیکینگ و پاداش افراد تامین کننده موارد مختلف و ارتباط بین کاربران پلتفرم و لانچ پد استفاده می‌شود همچنین در یک بازه زمانی و دوره خاصی توکن سوزی هم دارد.


توکن هنوز عرضه عمومی و عرضه اولیه آن صورت نگرفته است و ۱۲۸ میلیون واحد از آنها به طور کلی وجود دارد.


نحوه آزادسازی توکن و شیب تورم آن را در عکس بالا ملاحظه می‌کنید و نحوه درصدبندی آن به شرح زیر است :



🔰 ۱. توسعه‌دهندگان : ۱۴.۶ درصد.



🔰 ۲. مشاوران : ۲ درصد.



🔰 ۳. تیم : ۱۵ درصد.



🔰 ۴. سیستم : ۲۵.۲۸ درصد.



🔰 ۵. فروش خصوصی : ۲۳.۷۵ درصد.



🔰 ۶. فروش عمومی : ۴.۳۸ درصد.



🔰 ۷. نقدینگی : ۱۵ درصد.



🔘 تیم :


موسس پروژه هارولد پاکالنیزکیس است


این شخص یکی از بنیانگذاران پروژهCITRUS بوده که در حوزه طراحی وب سایت و سئو فعالیت داشته و برای پروژه کیف پول بلاک چینی BLANKWALLET به عنوان و مشاور فعالیت می کرده.



🔘 دیجان ارجا ویک رئیس بخش تکنولوژی است که به مدت دو سال برای GATEHUBE به عنوان مهندس ارشد نرم افزار و رئیس بخش مهندسان فعالیت داشته و به عنوان توسعه دهنده ارشد برای VERITY کار کرده و در سمت رهبر تیم توسعه دهندگان برای یک صرافی غیر متمرکز کار کرده است.

انتهای خبر

0
0