رمزارز نیوز
1401/04/19
12:30
جنگ پلتفرم‌های NFT با ظهور بازیگران تازه

تیم DappRader در گزارش خود برای سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲، جنگ بین پلتفرم‌های توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در آینده… مطالعه مطلب ...

تیم DappRader در گزارش خود برای سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲، جنگ بین پلتفرم‌های توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در آینده پیش‌بینی می‌کند.


این گزارش توضیح می‌دهد که چگونه Uniswap، به‌تازگی Genie را خریداری کرده و OpenSea با پلتفرم GEM در تلاش برای گسترش ابزارهای تجمیع NFT خود است.


گزارش DappRadar می‌گوید که این خریدها به احتمال زیاد Opensea و Uniswap را در رقابت مستقیم با یکدیگر قرار خواهد داد. هرچند که هر دو پلتفرم، جای خود را در صنعت کریپتو محکم کرده‌اند، اما همچنان با رقبای خارج از این صنعت نیز روبرو هستند. برای مثال، به‌تازگی eBay، بازار هنر دیجیتال KnownOrigin مبتنی بر اتریوم را خریداری کرده تا قابلیت‌های خود را در ارائه محصولات دیجیتال در فضای NFT گسترش دهد.


پلتفرم OpenSea همچنین با رقابت فزاینده‌ای با پلتفرم‌های NFT مختلف نوظهور مواجه شده است. طبق گزارش‌های رسیده، این شرکت با ورود رقیبانی مانند Magic Eden، LooksRare و X۲Y۲، شاهد کاهش سهم بازار خود بوده است.


پایگاه CNBC در ماه آوریل گزارش داد که OpenSea بیش از ۱.۵ میلیون کاربر فعال دارد، در حالی که MagicEden تعداد کاربرانش را به عدد ۲۷۲.۹۷ هزار رسانده است. با این حال، آمارها نشان می‌دهند که MagicEden، ۱۴.۱ میلیون تراکنش در سی روز گذشته داشته است و توانسته ۱۰ درصد از کل تراکنش‌های NFT را به خود اختصاص دهد، در حالی که OpenSea تنها ۹۵۵.۶۹ هزار تراکنش را ثبت کرده است.


انتهای خبر

0
0