بورس۲۴
1402/02/09
11:43
۲۰۰ مگابیت سرعت برای اولین بار در ایران با اینترنت فیبر نوری های‌وب در شهر ایلام

به مناسبت هفته ارتباطات و به دستور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هدیه ای با عنوان طعم شیرین فناوری شامل سرویس اینترنت فیبر نوری با سرعت ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه و حجم ۱۰۰ گیگابایت به صورت رایگان، ویژه مشترکین فیبر نوری های‌وب در شهر ایلام در نظر گرفته شده است.

200 مگابیت سرعت برای اولین بار در ایران با اینترنت فیبر نوری های‌وب در شهر ایلام

بورس۲۴ : به مناسبت هفته ارتباطات و به دستور "عیسی زارع پور" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هدیه ای با عنوان "طعم شیرین فناوری" شامل سرویس اینترنت فیبر نوری با سرعت ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه و حجم ۱۰۰ گیگابایت به صورت رایگان، ویژه مشترکین فیبر نوری های‌وب در شهر ایلام در نظر گرفته شده است.


در این اقدام بزرگ و با توجه و تلاش‌های مجموعه ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین شرکت "های وب " در راستای ارتقای سطح فناوری و ارتباطات، برای اولین بار در کشور فیبر نوری با سرعت ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه در شهر ایلام به مشترکین این شبکه ارائه خواهد شد.


با ارائه‌ی این سرویس رایگان، مشترکین در شهر ایلام می‌توانند با سرعت و کیفت بالاتری به اینترنت دسترسی پیدا کرده و بدون نگرانی از محدودیت سرعت، از خدمات آنلاین و محتوای دیجیتال بهره‌مند شوند. این اقدام در جهت ارتقای فرهنگ فناوری و توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال برنامه‌ریزی شده است و امید است به نوآوری و رشد صنعت فناوری ارتباطات کمک نماید .


انتهای خبر

0
0