ارزینکس
1401/01/09
11:37
💢 مروری بر پروژه ی Galaxy Blitz 🔘بازی استراتژیک GALAXY BITE از روش PLAY 2 EARN برای جذب بیشتر مخاطب استفاده می‌کند. مسابقاتی که کاربران آنها را ان...

💢 مروری بر پروژه ی Galaxy Blitz



🔘بازی استراتژیک GALAXY BITE از روش PLAY ۲ EARN برای جذب بیشتر مخاطب استفاده می‌کند. مسابقاتی که کاربران آنها را انجام می‌دهند و سرگرم می شوند و تماما در فضا و کهکشان رخ می‌دهد و بازیکنان می‌توانند در قالب یکی از چهار مورد زیر فعالیت داشته باشند ENDARI و CENTRA و TALUS و THE SCOURGE که هر کدام مهارت‌ها و سلاح‌ها و منابع و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.



بازیکنان با کمک سفینه‌های مبتنی NFT خود در سرتاسر کهکشان گردش را می‌گردند و می‌جنگند و آنچه که نتیجه بازی را مشخص می‌کند علاوه بر رتبه و مهارت شخص قدرت و نحوه آرایش دفاعی تیم کاربر در هنگام جنگ است. کاربران منابع مورد نیاز برای بازی و NFTهای مختلف را می‌توان در طول فعالیت جمع آوری نمایند و یا آنها را از طریق فارم کردن بیشتر کنند همچنین از منابعی که کاربر به دست می‌آورد می‌توانند برای ساخت و ارتقای سلاح و همچنین سربازها و سایر واحدهای زمینی استفاده کرد که از آنها برای حمله و دفاع در برابر بازیکن‌های حریف استفاده می‌شود.



از توکو پروژه می‌توان برای سرعت بخشیدن به فرایند ایجاد منابع و ارتقای کاراکترها و واحدهای جنگی استفاده کرد. کاربر هنگام ورود به بازی و ایجاد حساب باید در ابتدای شروع به ساختن امکانات در سیاره خود بپردازد مثلا می‌تواند ساختمان‌هایی ایجاد کند که مختص به ایجاد منابع هستند و یا ساختمان‌هایی که به عنوان پشتیبانی می‌باشند و می‌توانند سرباز و کشتی‌های جنگی و قهرمان‌ها را تولید کنند. کاربر باید ساختار دفاعی تشکیل بدهد تا زمینش از حمله و غارت دیگران محافظت بشود. کاربر بعد از اینکه سربازهایش ایجاد شد تازه می‌تواند به سایر بازیکنان حمله کند.



کاربران باید انتخاب کنند که به کدام سیاره قصد حمله دارند و درجا تیم و تجهیزات آنها به سیاره برای آغاز مبارزه اعزام می‌شود همچنین خود کاربر باید انتخاب کند از کدام ویژگی‌های کشتی‌های جنگی و سربازها را می‌خواهد استفاده کند. پیروزی زمانی به دست می‌آید که پایگاه اصلی دشمن از بین برود و اگر نیروهای کاربر از بین برود یا پیش از اتمام زمان موفق به پیروزی نشود کاربر شکست خورده تلقی می‌شود.



🔘 توکنومیک :


توکن پروژه با نام MIT به تعداد ۱۰۰ میلیون واحد از آنها ایجاد شده و با قیمت حدودی ۱.۶ دلار از صرافی‌های پنکیک سواپ و گیت قابل خریداری است.


از این توکن برای ارتقای تجهیزات و پرداخت کارمزد و استیک کردن و دریافت پاداش آن استفاده می‌شود.



نحوه تقسیم‌بندی :


🔰 ۱. پاداش بازی : ۵۰ درصد.



🔰 ۲. تیم : ۱۰ درصد.



🔰 ۳. نقدینگی : ۷ درصد.



🔰 ۴. تبلیغات : ۱۰ درصد.



🔰 ۵. مشاوران : ۳ درصد.



🔰 ۶. فروش خصوصی : ۱۰ درصد.



🔰 ۷. عرضه اولیه : ۱ درصد.



🔰 ۸. پیش فروش ۱ : ۵ درصد.



🔰 ۸. پیش فروش ۲ : ۴ درصد.



🔘 تیم :


موسس پروژه کلمنت سی نام دارد.


سابقه کاری :


- رئیس بخش تبلیغات در پروژه BLOCKCHAIN PROJECTبه مدت یک و نیم سال.


- مدیر بخش تبلیغات محصول شرکت هواوی از سال ۲۰۱۶ تا الان.



آلن ژی به عنوان CTO در این پروژه فعالیت دارد.


سابقه کاری :


- مهندسی اطلاعات و تکنولوژی به مدت ۷ سال.


- رهبر توسعه دهندگان در پروژه TENCENT به مدت دو سال.


- برنامه نویس ارشد بازی کلش آف کلنز.



نام شریکان و سرمایه گذاران این پروژه در عکس بالا آمده است.



🔘 | توییتر | وبسایت | یوتیوب | مدیوم |




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0