سنا
1400/01/08
09:47
ارزش بازار "ونیرو" افزایشی شد

ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری نیرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۱۸۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال به ۵۹۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری نیرو با سرمایه ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۴۴۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳ هزار و ۸۵۹ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت .


بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۴۹۰ میلیارد و ۴۷۹ میلیون ریال به ۳ هزار و ۹۵۶ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری نیرو نیز با افزایش ۱۸۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۴۲ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال محاسبه شد .


" ونیرو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۲۹ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال به مبلغ ۶۴۲ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت متحمل ۳۸۶ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال زیان شد .


شرکت سرمایه گذاری نیرو طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۳۹ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال خریداری کرد .


انتهای خبر

0
0