اخبار اکس نوین
1400/06/16
10:24
هم‌زمان با توکن سوزی ۲۰۰ هزار واحد اتریوم، سختی استخراج فراتر رفت

اکس نوین: اتریوم در روزهای اخیر همزمان شاهد سه رویداد مهم بوده است. برای اولین بار در تاریخ این ارز دیجیتال، نرخ استخراج منفی شد. در کنار این رویداد، بیش از ۲۰۰ هزار اتریوم از گردش خارج شد و سختی استخراج نیز افزایش یافت. سختی استخراج اتریوم افزایش یافت در حالی که هش ریت بیت کوین پس از ممنوعیت استخراج در چین هنوز در حال بازیابی است، اتریوم، به دلیل اینکه بیشتر هش ریت آن از آمریکای شمالی و اروپا تامین می‌شود چندان آسیب ندیده است. در حال حاضر هش ریت اتریوم از افت ماه آگوست خود بهبود یافته و همزمان با اوج‌گیری سختی، به رکورد جدیدی دست پیدا کرد.…

اکس نوین : اتریوم در روزهای اخیر همزمان شاهد سه رویداد مهم بوده است. برای اولین بار در تاریخ این ارز دیجیتال، نرخ استخراج منفی شد. در کنار این رویداد، بیش از ۲۰۰ هزار اتریوم از گردش خارج شد و سختی استخراج نیز افزایش یافت.


در حالی که هش ریت بیت کوین پس از ممنوعیت استخراج در چین هنوز در حال بازیابی است، اتریوم، به دلیل اینکه بیشتر هش ریت آن از آمریکای شمالی و اروپا تامین می‌شود چندان آسیب ندیده است. در حال حاضر هش ریت اتریوم از افت ماه آگوست خود بهبود یافته و همزمان با اوج‌گیری سختی، به رکورد جدیدی دست پیدا کرد.


افزایش سختی استخراج معمولا از نظر بازار علامتی مثبت محسوب می‌شود چراکه نشان‌دهنده کاهش فشار فروش از جانب ماینرهاست که حرکت صعودی را برای هر دارایی ساده می‌کند. سختی استخراج ارتباط مستقیمی با قدرت استخراج و میزان توان پردازشی دارد و بر این اساس افزایش می‌یابد.


دو هفته پیش بود که تعداد توکن های سوزانده شده شبکه اتریوم از صد هزار سکه فراتر رفت. به دلیل افزایش حجم معاملات در شبکه، در این مدت بیش از صد هزار واحد دیگر نیز سوزانده شد. افزایش سرعت توکن سوزی اتریوم به دلیل حجم بالای معاملات در پلتفرم‌های خریدوفروش NFT رخ داده است.


سرعت بالای توکن سوزی در روند فعلی اتریوم نقش دارد و کم کم، این دارایی را به سمت تورم‌زدایی سوق می‌دهد. در تاریخ ۵ سپتامبر، شبکه اتریوم برای اولین بار در تاریخ ضد تورم شد و طی ۲۴ ساعت، تعداد کوین‌های سوزانده شده از کوین‌های استخراج‌شده فراتر رفت.


در زمان نگارش این خبر، اتریوم برای فتح قله ۴ هزار دلاری تلاش می‌کند و با قیمت ۳۹۱۴ دلار معامله می‌شود. در همین حال، سولانا به عنوان یکی از رقبای اصلی اتریوم دقایقی پیش رکورد قیمتی خودش را جابه‌جا کرد و به ۱۷۹ دلار رسید.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0