آکادمی هلاکوئی
1400/01/23
23:51
تحلیل تکنیکال بیت کوین کش ، ایاس و انجین کوین ؛ دوشنبه ۲۳ فروردین

بیت کوین کش (Bitcoin Cash) بیت کوین کش…

بیت کوین کش (Bitcoin Cash)


BCH 5 - تحلیل تکنیکال بیت کوین کش ، ایاس و انجین کوین ؛ دوشنبه 23 فروردین

Source: BCH/USD, TradingView بیت کوین کش (Bitcoin Cash) در آینده نیازمند حمایتی در سطح قیمتی ۶۶۸.۵ دلار است تا از شکست اندیکاتورمیانگین متحرک ساده (SMA) ۲۰ روزه (۲۰-SMA) به رنگ قرمز ، جلوگیری کند. مناطق حمایتی دیگری در ۶۲۹.۶ دلار و ۶۰۰ دلار وجود دارند و در صورت حرکت به سمت پایین ، این سطوح مورد توجه قرار گیرد.


ظاهر شدن واگرایی نزولی توسط اندیکاتور مکدی (MACD) باعث پیش بینی افت قیمت می شود. با توجه به تمایل خرس ها به کنترل بازار ، خط میانگین متحرک توانست از مرز اندیکاتور مکدی عبور کند.


شاخص قدرت نسبی (RSI) از مقیاس ۵۲ شروع به افت کرد و کاهش آن به زیرمقیاس ۴۰ می تواند به ضرر بیت کوین کش باشد و در نتیجه این ارز سطح قیمتی ۶۰۰ دلار را تجربه کند. منطقه ی حمایتی قویتری در ۵۵۰ دلار هم تراز با میانگین متحرک ساده (SMA) ۲۰۰ روزه به رنگ سبز دیده می شود . افت قیمت به زیر این حمایت می تواند به ضرر بیت کوین کش تمام شود و منجر به روندی نزولی در میان مدت باشد.



ایاس (EOS)


EOS 6 - تحلیل تکنیکال بیت کوین کش ، ایاس و انجین کوین ؛ دوشنبه 23 فروردین

Source: EOS/USD, TradingView در زمان نوشتن این مطلب ، ایاس (EOS) سطح پایین کانال صعودی خود را شکست و دقیقا کمی بالاتر از سطح حمایتی در ۶.۴۵ دلار قرار گرفت. اگر این سطح حفظ شود ، گاوهای ایاس می توانند مجددا سطح مقاومتی ۷.۰۶ دلار را لمس کنند. از طرف دیگر ، اندیکاتور حجم تعاملی ( OBV) از سطح بالاتر شروع به افت کند و حجم بزرگی از فروش را محتمل خواهد شد.


احتمال حرکت به سمت پایین وجود دارد و سطوح حمایتی زیر در ۶.۲ و ۵.۷ دلار حائز اهمیت است. یک روند نزول دیگری در اندیکاتور (MACD) احتمال کاهشی بودن قیمت را افزایش می دهد. همچنین اگر همین سطح به زیر خط تعادل برسد ، قیمت می تواند در تایم فریم کمتر از میان مدت کاهش یابد.



انجین کوین (Enjin)


ENJ 5 - تحلیل تکنیکال بیت کوین کش ، ایاس و انجین کوین ؛ دوشنبه 23 فروردین

روند اصلاح در ارز انجین کوین (Enjin) همچنان در طی ۲۴ ساعت گذشته با حرکت قیمت به سمت حمایت ۲.۹۴ دلار ، ادامه دارد. با این حال ،افت تا این سطح برایمان قابل انتظار است ولی افت قیمت بیش از این سطح به قیمت ۲.۸۳ دلار توسط گاو ها مورد توجه قرار خواهد گرفت تا از آن جلوگیری کنند .در صورت محتمل شدن این روند و عبور از اندیکاتورمیانگین متحرک ساده (SMA) ۵۰ روزه به رنگ آبی باعث می شود انجین افت خود را تا اندیکاتورمیانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (سبز) ادامه دهد. قیمت انجین از اوایل ژانویه (نیمه دوم دی ماه) حتی یک بارهم به زیر میانگین متحرک در بلند مدت نرفته است و گاوها به دنبال حفظ انجین کوین در روز های پیش رو هستند.


نشانگرهای نقطه ای اندیکاتور parabolic sar در زیر کندل ها حرکت کرده و خبر از نزولی بودن روند می دهد زیرا انجین از نقطه ۴ دلار اصلاح شد. اوج های پایین تر در شاخص قدرت نسبی (RSI) روند نزولی را در بازار تایید خواهد کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0