مبین تحلیل
1400/01/24
20:05
🔸#کباده: افزایش نرخ 24% برخی از محصولات که فروش 98% این شرکت را شامل میشوند. 🔸#فاراک: برنده شدن در دو مناقصه شرکت پتروشیمی مهر پترو کیمیا، ارزش ای...

🔸#کباده: افزایش نرخ ۲۴٪ برخی از محصولات که فروش ۹۸٪ این شرکت را شامل میشوند.



🔸#فاراک: برنده شدن در دو مناقصه شرکت پتروشیمی مهر پترو کیمیا، ارزش این دو مناقصه ۵۱۵ میلیارد تومان میباشد.



🔸#خکاوه: کسب درآمد ۶۱ میلیارد تومانی از محل یارانه صرفه جویی مصرف سوخت.



🔸#سخزر:درامد عملیاتی شرکت در سال ۱۳۹۹ با افزایش ۵۸٪ نسبت به مدت مشابه خود به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان رسید. بهای تمام شده نیز با رشد ۵۱٪ به ۱۶۴ میلیارد تومان رسید. سود خالص شرکت هم با رشد ۸۷٪ به مبلغ ۶۹ میلیارد تومان رسید. سود هر سهم در سال ۹۹ به عدد ۱۳۷ تومان رسید . قیمت فعلی این سهم روی تابلو ۳۰۰۰ تومان است. این درحالی که به طور قطع افزایش نرخ های جدید سیمانی، سود آوری رو شرکت تحت تاثیر قرار خواهد داد.



🔸#گوهران: پیشنهاد هیات مدیره برای افزایش سرمایه ۶۲٪ که ۲۸ درصد از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم و نیز۳۴٪ از محل سود انباشته میباشد. قیمت فعلی سهم ۷۵۰ تومان میباشد. ارزش بازاری این شرکت ۱۷۰۰ میلیارد تومان میباشد این در حالی است که ارزش بازاری سهم های بورسی این شرکت ۲۷۰۰ میلیارد تومان میباشد.



🔸#کرازی: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ۱۴۴۰٪ از محل سود انباشته.



🔸#شبهرن:مجوز افزایش سرمایه ۳۶۰ درصدی شرکت تصویب شد. ۱۵ درصد از محل سود انباشته و باقی از طریق تجدید ارزیابی انجام خواهد پذیرفت. سرمایه جدید شرکت ۱۱۹۵ میلیارد تومان می باشد.


➖➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0