بورس پرس
1400/09/28
09:23
سومین و چهارمین شرکت تولیدی هم اقدام به انتشار هزینه انرژی کردند

سومین و چهارمین جزئیات هزینه های انرژی دو و ۸ ماهه، پیش بینی سال مالی جاری و آینده بعد از تکلیف سازمان بورس، توسط دو شرکت سیمانی و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی منتشر شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، به دنبال الزام هفته گذشته سازمان بورس مبنی بر انتشار جزئیات هزینه‌های انرژی شرکت های بورسی و فرابورسی تا ۱۵ دی ، دو شرکت سیمان سپاهان و پنبه و دانه های روغنی خراسان هم به عنوان سومین و چهارمین شرکت، مقدار مصرف و نرخ گاز صنعتی، مازوت، گازوئیل، گاز سوخت، برق و آب را برای دو و ۸ ماه سال مالی جاری، پیش بینی تا پایان سال مالی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و پیش بینی سال مالی ۱۴۰۱ و شهریور ۱۴۰۲ منتشر کردند.


بنابراین گزارش، سیمان سپاهان با سرمایه ۲۴۵ میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حضور دارد و شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر ۳۶.۱ درصد سهام آن را در اختیار دارد.


همچنین کارخانجات پنبه و دانه های روغنی خراسان با سرمایه ۵۴ میلیارد تومانی طی چند ماه اخیر در بازار دوم معاملات فرابورس درج شده تا در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام بایستد. ۷۱ درصد سهام این شرکت به سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا و ۲۸.۷ درصد سهام به سازمان اقتصادی کوثر تعلق دارد.


هزینه‌های انرژی "سپاها"



هزینه‌های انرژی "غدانه"



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0