بورس پرس
1401/02/27
00:00
اولین عرضه ۱۶ محصول چهار خودروساز به سه روش در سامانه یکپارچه + شرایط

امروز اولین فروش فوری، فوق العاده و پیش فروش ۷ محصول سایپا، ۳ محصول گروه بهمن، شاسی بلند جدید و پنج محصول مدیران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، طبق اعلام وزارت صنعت، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف ایجاد شفافیت و امکان عرضه عادلانه‌تر برای خودرو های تولیدی، آغاز به کار کرده و از امروز امکان ثبت‌نام در سامانه فراهم می شود به نحوی که متقاضیان قادر خواهند بود طبق بخشنامه‌های مختلف فروش خودرو که از سوی شرکت‌های خودروسازی ارائه شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


براین اساس، بازه زمانی یک هفته‌ای برای ثبت‌نام متقاضیان در نظر گرفته شده و تقدم یا تاخر زمان ثبت‌نام، هیچ تاثیری بر قرعه‌کشی و شانس برنده شدن نخواهد داشت و مراسم قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت انجام می‌شود. عرضه خودرو هم بسیار متنوع و چند برابر ظرفیت دوره‌های پیشین خواهد بود و خودروسازان موظفند تمام محصولات سواری را در این سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ گونه استثنایی برای تخصیص به مشتریان خارج از سامانه وجود ندارد.


به این ترتیب، ۷ محصول سایپا در فروش فوق العاده و طرح پیش فروش قرار گرفته که متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ صبح امروز به مدت یک هفته با ورود به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس https://sale.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.





همچنین شرکت بهمن موتور نیز طرح پیش فروش عادی با قیمت غیر قطعی و فروش قطعی ۳ محصول بصورت آنلاین را از ساعت ۱۰ صبح به مدت یک هفته آغاز می کند.




علاوه بر این فروش خودرو لاماری با قیمت قطعی ویژه اردیبهشت ماه نیز بصورت قرعه کشی آغاز می شود.




مدیران خودرو نیز در جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ، پنج محصول چری و ام وی ام را با موعد تحویل ۴۵ روزه و اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه با پیش پرداخت حداقل ۵۰ درصد قیمت به مشتریان عرضه خواهد کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام




انتهای خبر

0
0