سهامیاب - آموزش بورس
1400/08/08
08:42
#سیمان ✍🏻در گروه سیمانی نیز با توجه به تعدد نماد، معاملات دوسویه دنبال می‌شود. شاخص این گروه در یک حرکت عجیب معتبرین حمایت خود در سطوح 8.340 واحد...

#سیمان



✍🏻در گروه سیمانی نیز با توجه به تعدد نماد، معاملات دوسویه دنبال می‌شود. شاخص این گروه در یک حرکت عجیب معتبرین حمایت خود در سطوح ۸.۳۴۰ واحدی را از دست داده است. بنابراین شاید در کوتاه‌مدت رشد خاصی را در سیمانی‌ها نداشته باشیم اما در منفی‌ها می‌توان نمادهای بنیادی و سرشناس این گروه را زیر نظر داشت.



🏭#سفانو یکی از نمادهای بنیادی سیمانی است که با رسیدن به حمایت ۲.۲۵۰ تومان برابر با همپوشانی سطوح ۸۸.۶ درصد موج قبلی و حمایت استاتیک مورد توجه قرار گرفته است. این نماد چنانچه بتواند از مقاومت ۲.۶۰۰ – ۲.۶۵۰ تومانی عبور نماید، راهی کانال ۳.۰۰۰ تومان خواهد شد.



🏭اما در طرف دیگر #سرود را داریم که درگیر اصلاح زمانی شده است. این سهم در یک قدمی کف کانال صعودی خود در محدوده ۲.۱۵۰ تومان قرار گرفته و می‌تواند گزینه مناسبی برای بررسی و خرید پله‌ای باشد.



🏭و در آخر شاره به #سفارس داریم که فاصله چندانی با حمایت ۱.۶۰۰ تومانی ندارد. سفارس یکی از نمادهای بزرگ و خوش‌معامله گروه سیمانی است که پس از کمی درجا زدن و کف‌سازی می‌تواند روند صعودی را آغاز کند.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0