سهامیاب - آموزش بورس
1400/04/19
08:47
#داروسازی 💊در گروه دارویی تقاضا رو به بهبود است. اصلاح سنگین برخی از نمادها در کنار خوش‌بینی به حذف ارز 4.200 تومانی در نیمه دوم سال، از مهمترین د...

#داروسازی



💊در گروه دارویی تقاضا رو به بهبود است. اصلاح سنگین برخی از نمادها در کنار خوش‌بینی به حذف ارز ۴.۲۰۰ تومانی در نیمه دوم سال، از مهمترین دلایل توجه بازار به داروسازان است و البته توجه به این نکته ضروری است که اخیر نرخ دارو یک افزایش نرخ جدی داشته و اثر این رویداد را در گزارش‌های ۶ ماهه خواهیم دید. شاخص این گروه طی ۱۵ روز معاملاتی اخیر از گارد نزولی خارج و رشد ۱۴ درصدی را تجربه کرد.



💉در این گروه #دجابر پس از اصلاح ۶۰ درصدی همزمان با تشکیل الگوی AB=CD مورد توجه قرار گرفته است. ۱.۵۵۰ تومان نخستین مقاومت پیش روی دجابر است. در سوی دیگر #دپارس را داریم که پس از سقوط ۶۵ درصدی، بهبود تقاضا را تجربه می‌کند. سهمی که از نظر بنیادی شرایط مناسبی داشته و می‌تواند در نخستین گام تا قیمت‌های ۴.۰۰۰ تومانی رشد نماید.



💊و در نهایت اشاره به #داسوه داشته باشیم که به حمایت ۲.۴۰۰ تومانی واکنش خوبی نشان داد و روز چهارشنبه پس از معامله بلوکی در نماد ۲ با افزایش تقاضا روبرو شد. این سهم می‌تواند دو هدف ۲.۸۰۰ و ۳.۱۰۰ تومانی را دنبال نماید.



انتهای خبر

0
0