اخبار اکس نوین
1400/07/26
10:45
اعلام آمادگی رابرت کیوساکی برای خرید بیت کوین بیشتر

اکس نوین: رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار مطرح بازارهای مالی و نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول آینده بسیار روشنی را برای بیت کوین متصور است و در پیامی توییتری از آمادگی خود برای خرید مجدد بیت کوین پس از اصلاح قیمت خبر داد. کیوساکی روز جمعه در توییتی نوشت: صعود بیت کوین به بالای ۶۰ هزار دلار. آینده بسیار روشن است. جشن بگیرید اما همچنان هشیار باشید. پیش از خرید بیشتر منتظر اصلاح قیمت هستم. توییت وی در حالی منتشر می‌شود که وی مدتی است بیت کوین را به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند. به عقیده وی، در ماه کنونی شاهد سقوط بازار سهام خواهیم بود. وی در ماه جولای نسبت به این…

اکس نوین : رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار مطرح بازارهای مالی و نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول آینده بسیار روشنی را برای بیت کوین متصور است و در پیامی توییتری از آمادگی خود برای خرید مجدد بیت کوین پس از اصلاح قیمت خبر داد.


کیوساکی روز جمعه در توییتی نوشت:


صعود بیت کوین به بالای ۶۰ هزار دلار. آینده بسیار روشن است. جشن بگیرید اما همچنان هشیار باشید. پیش از خرید بیشتر منتظر اصلاح قیمت هستم.


توییت وی در حالی منتشر می‌شود که وی مدتی است بیت کوین را به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند. به عقیده وی، در ماه کنونی شاهد سقوط بازار سهام خواهیم بود. وی در ماه جولای نسبت به این مهم هشدار داد و نوشت:


بزرگترین حباب تاریخ بزرگتر می‌شود؛ بزرگترین سقوط تاریخ در راه است.


کیوساکی بیت کوین را به عنوان سرمایه‌گذاری با پتانسیل بسیار صعودی در نظر گرفته است. به عقیده وی، با کاهش ارزش دلار، بیت کوین و نقره بهترین سرمایه‌گذاری‌ها هستند. علاوه بر این، کیوساکی در ماه اگوست در توییتی از ورشکستگی احتمالی آمریکا سخن گفت و به سرمایه‌گذاران توصیه کرد به خرید طلا، نقره و بیت کوین ادامه دهند.


علاوه بر این، کیوساکی روز جمعه دلیل سرمایه‌گذاری خود در بیت کوین را در پیامی توییتری تکرار کرد و نوشت:


من بیت کوین را دوست دارم چراکه به فدرال رزرو، خزانه‌داری یا وال‌استریت اعتمادی ندارم.


در زمان نگارش این خبر، هر واحد بیت کوین با قیمت ۶۲۲۹۶ دلار معامله می‌شود و تنها ۳.۹۲ درصد نسبت به اوج خود فاصله دارد. به نظر می‌رسد رکوردشکنی بیت کوین تنها مسئله گذر زمان باشد و به زودی شاهد تیتر خبر «رکوردشکنی بیت کوین» خواهیم بود.


منبع news.bitcoin


انتهای خبر

0
0