آکادمی هلاکوئی
1400/07/02
14:20
شخصی ۷۰ هزار دلار کارمزد GAS اتریوم پرداخت کرد و این چیزی است که او خرید

به گفته اکسپلورر بلاک چین، Etherscan، معامله ای…

به گفته اکسپلورر بلاک چین، Etherscan، معامله ای با رکورد شکنی ۲۲.۵ ETH کارمزد GAS، دیروز در بلاک چین ظاهر شد، هنگامی که شخصی سعی کرد NFT مجله تایم را بدست آورد. حداکثر هزینه GAS به ۱۵۰۰۰ Gwei رسیده است.


نسخه جدید مجله تایم که به تازگی ارائه شده است شامل جلد مجله های TIME در گذشته است. این مجموعه TIMEPieces نام دارد که برای “ساختن آینده ای بهتر” ایجاد شده است. از ۲۳ سپتامبر(۱مهر)، هر یک از گردآورندگان توانستند یک قطعه TIMEPiece تصادفی دریافت کنند. مقدار کل NFT ها ۴۶۷۶ قطعه است و پس از ضرب شدن برای کاربران رونمایی می شود. هر قطعه ۰.۱ اتریوم قیمت دارد.


Someone 300x153 - شخصی 70 هزار دلار کارمزد GAS اتریوم پرداخت کرد و این چیزی است که او خرید

صاحبان آینده مجموعه NFT تایم قادر خواهند بود در رویدادهای مختلف شرکت کرده و به انواع “تجربیات دیجیتال منحصر به فرد” دسترسی داشته باشند.


به گفته TIME، مجموعه تازه ارائه شده آنها بخشی از هدف آنها در تشویق وفاداری به جامعه و پاداش است. TIMEPieces یکی از اولین مجموعه های NFT است که توسط رسانه های اصلی ارائه شده است. TIME اظهار داشت که مجموعه آنها همچنین به عنوان بخشی از توسعه نوآورانه اشتراک های دیجیتال فعلی آنها ارائه شده است.


در زمان مطبوعاتی، ۱۹۳۴ هولد کننده این مجموعه وجود دارد، این بدان معناست که TIME قبلا نزدیک به ۶۰۰,۰۰۰ دلار تنها در یک روز جمع آوری کرده است. پس از رسیدن به بالاترین سطح، هزینه GAS به سطح متوسط بازگشت و در حال حاضر در ۵۵ Gwei است. قیمت انتقال ERC-۲۰ حدود ۱۱ دلار است.


پیش از این، صنعت NFT پس از از دست دادن بخش قابل توجهی از حجم فروش خود، با بهبودی جزئی روبرو شد که به احتمال زیاد نتیجه کارمزد بسیار زیاد تراکنش ها بود که به ۵۰ دلار در هر معامله در دوره های ازدحام شدید شبکه می رسید.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0