اخبار اکس نوین
1400/06/20
10:42
ذخایر بیت کوین صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح خود نزدیک شد

اکس نوین: جدیدترین داده‌ها نشان می‌دهد که ذخایر بیت کوین صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح خود نزدیک شده است. به گفته کی یانگ جو، مدیرعامل پلتفرم تجزیه‌وتحلیل CryptoQuant، موجودی بیت کوین صرافی‌های دیجیتال به سطوح اوایل ماه مه بازگشته که خبر خوبی برای بیت کوین محسوب می‌شود. کاهش ذخایر بیت کوین صرافی‌ها روز پنجشنبه، ۲.۳۹۹ میلیون واحد بیت کوین در صرافی‌های اصلی موجود بوده که بسیار به آمار ماه مه و میزان ذخایر بیت کوین در آن ماه نزدیک است. در ماه مه، ۲.۳۹۰ میلیون واحد بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال وجود داشت. این نشان می‌دهد که تریدرها بالاخره روند انتقال دارایی به صرافی‌ها که در اوج بحران اواسط ماه…

اکس نوین : جدیدترین داده‌ها نشان می‌دهد که ذخایر بیت کوین صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح خود نزدیک شده است. به گفته کی یانگ جو، مدیرعامل پلتفرم تجزیه‌وتحلیل CryptoQuant، موجودی بیت کوین صرافی‌های دیجیتال به سطوح اوایل ماه مه بازگشته که خبر خوبی برای بیت کوین محسوب می‌شود.


روز پنجشنبه، ۲.۳۹۹ میلیون واحد بیت کوین در صرافی‌های اصلی موجود بوده که بسیار به آمار ماه مه و میزان ذخایر بیت کوین در آن ماه نزدیک است. در ماه مه، ۲.۳۹۰ میلیون واحد بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال وجود داشت.


این نشان می‌دهد که تریدرها بالاخره روند انتقال دارایی به صرافی‌ها که در اوج بحران اواسط ماه مه رخ داد را معکوس کرده‌اند و نشان می‌دهد که ذهنیت سرمایه‌گذاران به‌جای گمانه‌زنی بر سرمایه‌گذاری متمرکز شده است.


یانگ جو در واکنش به این خبر اظهار داشت که امیدوار است بحران نقدینگی دیگری را در رابطه با بیت کوین شاهد باشیم.


چنین بحرانی، در هفته‌های اخیر با سالم بودن روند بازار و خرید سرمایه‌گذاران در کف قیمت تقویت شده است. جالب است بدانید خریدها تنها به سرمایه‌گذاران خرد محدود نیستند و پلتفرم‌های مشتقات نیز در طول هفته اخیر شاهد خروج بیت کوین بوده‌اند.


علاوه بر این، داده‌های گلاسنود نیز نشان می‌دهد هولدرهایی که آخرین بار بین سپتامبر ۲۰۱۹ تا سپتامبر ۲۰۲۰ بیت کوین خود را منتقل کرده‌اند، به دارایی خود دست نمی‌زنند. مطلبی که ذهنیت هولد را در جامعه بیت کوین نشان می‌دهد.


در زمان نگارش این خبر، بیت کوین همچنان پایین‌تر از ۴۶ هزار دلار معامله می‌شود. مایکل ون د پوپ، تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال معتقد است پادشاه رمزارزها هنوز به بازار خرسی وارد نشده و سطوح نزدیک به آن احتمالا به عنوان سطوح حمایتی عمل خواهند کرد.


به گفته ون د پوپ، ۴۵۷۰۰ دلار اولین حمایت بیت کوین خواهد بود و در صورت شکسته شدن، بیت کوین بین ۴۳ تا ۴۴ هزار دلار جای خواهد گرفت.


وی افزود:


در قسمت بالاتر، ما می‌دانیم که ۴۶۷۰۰ دلار هنوز هم مقاومتی کلیدی به شمار می‌رود. درصورتی‌که این مقاومت شکسته شود، من فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد که ما از ۴۷۵۰۰ دلار تا ۵۰ هزار دلار عبور کنیم. این افزایش قیمت احتمالا باعث قدرت گیری دوباره آلت کوین‌ها نیز خواهد شد.


منبع cointelegraph


انتهای خبر

0
0