ایبنا
1400/05/06
12:08
ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه ای از عوامل شکوفایی اقتصادی

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را از عوامل شکوفایی اقتصادی برشمرد.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن تبریک روز فنی و حرفه ای و کارآفرینی اظهار داشت: مهارت های فنی و حرفه ای در مشاغل و حرف مختلف باعث ایجاد ایمنی بیشتر برای نیروی کار، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات و افزایش بهره وری نیروی کار می شود.


وی افزود: برخورداری جامعه از نیروهای کاربلد، متخصص، خلاق و با انگیزه در بخش های گوناگون اقتصادی به ویژه جایگاه های صنعتی به عنوان مزیتی بزرگ برای کشور تلقی می شود و موجبات ایجاد رونق و شکوفایی اقتصادی را فراهم می آورد.


نجفی وجود سازمان فنی و حرفه ای کشور در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موجب ارتقای کارآمدی نیروی کار و سرمایه انسانی در بخش های اقتصادی به ویژه صنعت دانست و گفت: این سازمان طی دو دهه اخیر با ارائه آموزش های نوین و به روز و با بهره مندی از روش های مبتنی بر فناوری اطلاعات، نیاز مهارتی نیروی کار را تا حد زیادی تامین نموده و همچنین آموزش های متنوعی برای علاقه مندان به کارآفرینی نیز به اجرا در آورده است.


عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به ارتباط بانک با سازمان فنی و حرفه ای کشور از بدو تاسیس تا کنون اشاره نمود و گفت: همه سالها معرفی شدگان سازمان فنی و حرفه ای جهت بهره مندی از تسهیلات کارآفرینی و اشتغال به شعب بانک معرفی می شوند و تلاش شده است نهایت مساعدت برای تسهیل در فعالیت تولیدی عزیزان فراهم آید.


وی حضور ارکان مختلف ساماندهی و ارتقای وضعیت کار و اشتغال جامعه در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بسیار بااهمیت عنوان نمود و گفت: بانک تخصصی تعاونگران و کارآفرینان این افتخار را دارد که خدمات تخصصی خود را به بخش های تولیدی و تعاونی ارائه دهد و سهم مهمی از ارزش افزوده اقتصادی با ایفای نقش این عزیزان در کشور حاصل گردیده است.


انتهای خبر

0
0