بورس پرس
1399/12/13
09:25
مجوز افزایش سرمایه ۳۷۳۹، ۳۶۰، ۲۳۲ و ۱۹۰ درصدی چهار شرکت

چهار شرکت مجوز افزایش سرمایه ۳۷۳۹، ۳۶۰، ۲۳۲ و ۱۹۰ درصدی از سه محل تجدید ارزیابی، سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی را گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، چهار شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، نفت بهران، آهنگری تراکتورسازی ایران و داروسازی امین به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۳۷۳۹، ۳۶۰، ۲۳۲ و ۱۹۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


براین اساس، سرمایه فعلی "کرمان" از ۱۱۱ میلیارد تومان به ۴.۲ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی و به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


"شبهرن" سرمایه فعلی را از ۲۶۰ میلیارد تومان به ۱.۱ هزار میلیارد تومان می رساند. ۷۹۵.۷ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی و ۱۳۹.۴ میلیارد تومان از محل سود انباشته اعمال و صرف ا صلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش می شود.


همچنین سرمایه فعلی "خاهن" از ۲۷۳.۹ به ۹۱۰.۲ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۹۱۰.۲ میلیارد تومان به ۱.۴ هزار میلیارد تومان از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.


در این میان، "دامین" سرمایه فعلی را از ۱۳۵ به ۳۹۲ میلیارد تومان می رساند. ۱۶۷.۲ میلیارد تومان از این تامین مالی از محل تجدید ارزیابی و ۸۹.۷ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0