کارگزاری سهام بارز
1400/02/26
09:29
#فاسمین گفتگو با فرشاد صبری مدیر عامل شرکت کالسیمین: 🔹 میزان تولید برای سال 1400 معادل 35.5 هزار تن پیش بینی شده است و درصورت رفع تحریم ها قادر به...

#فاسمین


گفتگو با فرشاد صبری مدیر عامل شرکت کالسیمین:



🔹 میزان تولید برای سال ۱۴۰۰ معادل ۳۵.۵ هزار تن پیش بینی شده است و درصورت رفع تحریم ها قادر به فروش ۷۰ درصد از محصول تولید شده خواهیم بود.


در سال گذشته بدلیل مشکلات پیش آمده در تامین ناوگاه حمل و نقل بین المللی نتوانستیم فروش ۱۶هزار تن شمش روی پیش بینی شده را محقق کنیم.



🔹پیش بینی ما این است که با افزایش نرخهای جهانی قادر به فروش موجودی سال گذشته در سال جاری باشیم.


لازم است توجه داشته باشید که حداقل ۵۰ درصد از بهای تمام شده سهم مواد اولیه است و افزایش نرخ های جهانی ،بهای تمام شده را تحت تاثیر قرار میدهد.



🔹رکود ناشی از همه گیری کووید ۱۹ و تعطیلات فروردین ماه ، دلیل اصلی کاهش صادرات در فروردین ماه بود و پیش بینی ما رشد صادرات در سال جاری بدنبال رشد نرخهای جهانی است.



🔹 درخصوص میزان باطله کارخانه روی بندر عباس:کارخانه تولید روی بندرعباس در حال حاضر ظرفیت تولید خود را بر مبنای ۵۰درصد از خاک وارداتی و سهمیه تهیه و تولید مواد معدنی ایران و پنجاه درصد را از منابع بازیافتی BZS برنامه ریزی کرده است. میزان دپو قابل مصرف نیز حدود ۴۰۰ هزار تن برآورد می شود.



🔹 شرکت های زیر مجموعه ظرفیت لازم برای پذیرش در بورس و فرابورس را دارندو موافقت و اخذ مصوبات و مجوزها اقدام به عرضه آنها خواهد شد.


ودر تجدید ارزیابی: در صورت تصویب از سوی هلدینگ توسعه معادن روی ایران به عنوان سهامدار اصلی اقدام میشود.



انتهای خبر

0
0