رمزارز نیوز
1401/05/01
21:00
یک شبه پولدار شدن با رمزارزها، از رویا تا واقعیت!

مایک نووگراتز، موسس میلیاردر شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال گلکسی دیجیتال، هشدار داده است که بازدهی ۲۰۰ برابری… مطالعه مطلب ...

مایک نووگراتز، موسس میلیاردر شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال گلکسی دیجیتال، هشدار داده است که بازدهی ۲۰۰ برابری در سرمایه‌گذاری‌های این صنعت، چندان عادی نیست.


نووگراتز در اظهارات جدید خود، درباره‌ی نوسانات شدید بازار رمزارزها به سرمایه‌گذاران هشدار داد. او اضافه کرد که به دوستانش که از محل سرمایه‌گذاری در کریپتو سودهای کلان میلیاردی کسب می‌کنند، توصیه کرده که باید حداقل نیمی از سرمایه‌های خود را بفروشند، زیرا این امر که ۲۰۰ برابر سرمایه‌شان را از این راه به دست بیاورند، اصلا عادی نیست.


نووگراتز اضافه کرد که همه نمی‌توانند سرمایه‌گذار باشند. او همچنین، نسبت به رویکردهای ضعیفی که در صنعت کریپتو اتخاذ می‌شود، ابراز ناامیدی کرده است.


آقای نووگراتز که قبلا از طرفداران اصلی پروژه ترا بود و حتی نماد آن را روی بدن خود تتو کرده، پس از فروپاشی این نهاد گفت که خال‌کوبی‌اش یک یادآوری دائمی در مورد ریسک سرمایه‌گذاری‌های پرمخاطره است.


علی‌رغم همه‌ی این بدبینی‌ها، نووگراتز معتقد است که صنعت بلاکچین، عنصری اصلی در دنیای آینده خواهد بود. او گفته که در آینده، وب ۳ و بلاکچین، شکل صنایع، جوامع و اینترنت را تغییر داده و مرز بین دنیای واقعی و مجازی را کمرنگ‌تر خواهند کرد.


انتهای خبر

0
0