آکادمی هلاکوئی
1401/05/20
11:20
تحلیل تکنیکال شیبا اینو(SHIB) ؛ پنج شنبه ۲۰ مرداد

رمزارز شیبا اینو(SHIB) تقریبا سه ماه است که…

رمزارز شیبا اینو(SHIB) تقریبا سه ماه است که در حدود سطح ۰.۰۰۰۰۱۱۸ دلاری نوسان می کند، سطحی که در آن حجم معاملات به بیشترین میزان میرسد. پس از ماه‌ها تلاش ،به نظر می‌رسد SHIB کمی از آن فاصله گرفته است.


بر اساس حجم معاملات ، در مسیر صعودی شیبا اینو به سمت سطح ۰.۰۰۰۰۱۹۹ دلاری ، مقاومت قابل توجهی وجود ندارد ، از این رو ، این سطح ، نخستین تارگت شیبا اینو است. گاوهای SHIB به احتمال زیاد به دنبال قرار گرفتن در این مسیر صعودی هستند.


بنابراین، اگر یک روند صعودی شدیدی آغاز شود ، شیبا اینو می تواند به راحتی ۶۰ درصد رشد کند.


با توجه به ناکارآمدی موجود در سطح ۰.۰۰۰۰۰۸۳ دلاری، امکان تداوم این روند صعودی بسیار بعید به نظر میرسد. در برخی از شرایط ، شیبا اینو ممکن است به تارگت خود برسد، اما به دلیل وجود این سطح ، این روند صعودی به مدت چندین روز طول خواهد کشید.


بنابراین، سرمایه گذاران باید این مسئله را در مسیر گاوی شیبا اینو در نظر داشته باشند.


SHIBUSDT 2022 08 11 07 00 28 637957903733194617 1 300x164 - تحلیل تکنیکال شیبا اینو(SHIB) ؛ پنج شنبه 20 مرداد

نمودار روزانه جفت ارز SHIB/USDT


از سوی دیگر، اگر قیمت شیبا اینو به زیر سطح ۰.۰۰۰۰۱۱۸ دلاری برسد، این نشان دهنده نخستین نشانه ضعف این آلت کوین خواهد بود. در چنین شرایطی، سرمایه گذاران باید منتظر مورد امتحان قرار گرفتن سطح ۰.۰۰۰۰۱۰۶ دلاری باشند.


با کاهش SHIB به سطوح پایین تر و مورد امتحات قرار گرفتن سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۸۳ دلاری ، سناریوی گاوی شیبا اینو باطل خواهد شد. در این صورت ، سیگنال خریداری شیبا اینو صادر می شود که طی آن ، این آلت کوین می تواند با رشد ۱۴۰ درصدی به سطح ۰.۰۰۰۰۱۹۹ دلاری برسد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0