بورس۲۴
1401/01/27
13:20
تداوم رشد بورس با ورود پول های خرد جدید

ارزش معاملات خرد در روز جاری به حدود ۴,۷ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به روز چهارشنبه تفاوت چندانی نداشت. حقیقی ها امروز حدود ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه جدید به بورس تزریق کردند.

تداوم رشد بورس با ورود پول های خرد جدید

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد در روز جاری به حدود ۴,۷ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به روز چهارشنبه تفاوت چندانی نداشت.


صنایع خودرو و قطعه ساز، شیمیایی، سرمایه گذاری، فلزی و بانکی در صدر پرمعامله ترین صنایع از لحاظ ریالی قرار گرفتند.


تراز پول خرد بازار برای دومین روز متوالی مثبت ماند. حقیقی ها امروز حدود ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه جدید به بورس تزریق کردند.


عمده ترین خریدهای حقیقی از حقوقی وتوصا، آریا، بفجرح، شکام، ورنا، وگردش، غدیس، های وب، کزغال و پارسان بودند. حقوقی ها نیز بیش از همه فولاد، فملی، بپاس، خساپا، وسپه، خودرو، خگستر، وپاسار، سپید و تجلی خریدند.


صنایع محصولات شیمیایی، سرمایه گذاری و عرضه برق بیشترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند. حقوقی ها هم بیش از همه از گروه های فلزات اساسی و بیمه ای حمایت کرده و بیشترین نقدینگی را وارد این صنایع کردند.


شاخص کل با ۱۳ هزار و ۵۳۹ واحد افزایش خود را به محدوده ۱ میلیون و ۴۶۷ هزار واحد رساند. نمادهای فولاد، فملی، پارسان، شتران، رمپنا، اخابر و شبندر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند. شاخص هموزن هم ۴ هزار و ۶۷۵ واحد رشد کرد و به ارتفاع ۳۸۷ هزار واحد رسید و شاخص فرابورس با ۲۰۹ واحد ارتقا تا محدوده ۲۰ هزار و ۲۴۷ واحد پیش رفت.

انتهای خبر

0
0