آکادمی هلاکوئی
1400/11/03
08:50
پروتکل اونومی از ایجاد یک پل میان‌زنجیره‌ای با شبکه پالیگان خبر داد

پروتکل اونومی (Onomy Protocol) به تازگی از ایجاد…

پروتکل اونومی (Onomy Protocol) به تازگی از ایجاد یک پل میان زنجیره ای به شبکه پالیگان خبر داده است.


بلاکچین لایه ۱ مخصوص برنامه های کاربردی اونومی که با Tendermint کازماس ساخته شده است، یک صرافی غیرمتمرکز و بازار فارکس هیبرید، سیستم ضرب استیبل کوین‌ها و کیف پول غیر امانی در اختیار دارد.


این ادغام امکان معاملات ، پرداخت ها، تسویه حساب، وام دهی و فرصت های کشت سود فارکس را با استفاده از استیبل کوین های Onomy برای کاربران پالیگان فراهم می کند. پس از این اقدام، صرافی غیرمتمرکز چندزنجیره‌ای این پروتکل به‌نام اونکس (ONEX)، برای معاملات جفت‌ارزهای دیجیتال و فارکس، از شبکه پالیگان پشتیبانی خواهد کرد.


در حالی که بلاکچین مبتنی بر کازماس اونومی که «ONET» نامیده می‌شود، برای توان عملیاتی و بهره وری بالا به کار گرفته می شود، پل‌های دو جهته سفارشی به دیگر زنجیره‌های اصلی مانند پالیگان، از سوآپ میان زنجیره‌ای بدون اصطکاک استفاده می‌کند. DEX هیبریدی اونومی با یک سیستم دفتر سفارش غیرمتمرکز منحصر به فرد کار می کند که امکاناتی مثل سفارش‌های بازار، سفارش‌های توقف ضرر، سفارش‌های محدود و نمودارهای پیشرفته را در اختیار مبادلات متمرکز قرار می دهد.


استیبل کوین های Denoms که در اصل توسط Onomy Reserves (ORES) صادر می شوند، راه حل پروتکل برای اتصال فارکس به فضای دیفای (DeFi) هستند. کاربران می توانند Denom ارزهای فیاتی را که برای انجام معاملات خود نیاز دارند را با قفل کردن توکن ابزاری این پروتکل یعنی NOM، به عنوان وثیقه، ضرب کنند.


گفتنی است که اونومی اخیرا یک پل بین زنجیره‌ای دیگر را بین شبکه اصلی اونومی پروتکل و NEAR Protocol با استفاده از قابلیت‌های Ethereum Virtual Machine (EVM) ایجاد کرده است.


یکی دیگر از محصولات کلیدی که برای افزایش اتصال دیفای از طریق تسهیل روند ورود و خروج اکوسیستم‌های مختلف طراحی شده است، Onomy Access یا “OACC” نام دارد.


کیف پول غیر-امانی اونومی درحالی‌که به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه دارایی‌های خود را به صورت میان زنجیره‌ای مدیریت ، ارسال و دریافت کنند، یک ویژگی فرعی از مجموعه توکن های غیرمثلی (NFT) را نیز فراهم می کند که روند مدیریت NFT‌ها از چندین بلاکچین مختلف را ساده می‌کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptoslate


انتهای خبر

0
0