آکادمی هلاکوئی
1400/06/28
16:50
جمع آوری ۱۰۰ میلیون دلار برای سرمایه گذاری در صندوق Algorand، توسط اسکاراموچی!

در اوایل این هفته، اسکای بریج کپتال (SkyBridge…

در اوایل این هفته، اسکای بریج کپتال (SkyBridge Capital) متعلق به آنتونی اسکاراموچی(Anthony Scaramucci) در کنفرانس سالانه SALT خود اعلام کرد که برای توسعه پیشنهادات خود برای صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله مرتبط با رمزنگاری (ETF) تقاضا کرده است. فقط این پیشنهاد نبود، زیرا این اعلامیه همچنین شامل طرح ایجاد صندوق الگوراند (Algorand)با سقف ۲۵۰ میلیون دلار بود.


Algorand یک شبکه مستقل و خود پایدار، غیر متمرکز و مبتنی بر بلاک چین است که طیف گسترده ای از برنامه ها را پشتیبانی می کند. از زمان انتشار این خبر، این رمزارز، هجدهمین دارایی رمزنگاری بزرگ از نظر ارزش بازار است و با قیمت ۲.۰۳ دلار معامله می شود.


صندوق Algorand برای اسکای بریج اسکاراموچی


بنیانگذار این شرکت، آنتونی اسکاراموچی، که مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید (Whitehouse) بوده است، در مصاحبه ای با CNBC فاش کرد که ۱۰۰ میلیون دلار برای صندوق Algorand که اخیرا اعلام شده، جمع آوری شده است. وی افزود که سرمایه گذاری شرکت او در رمزنگاری بیش از ۷۰۰ میلیون دلار ارزش دارد و فراتر هم می رود.


SkyBridge Capital، جدیدترین شرکتی است که صندوق ETF با محوریت رمزنگاری را تشکیل داده است. ETF ذکر شده، First Trust SkyBridge Crypto Industry و Digital Economy ETF ، مستقیما در معرض ارزهای رمزنگاری قرار نمی گیرند. زیرا حدود ۸۰ درصد از پرتفوی خود را در شرکت هایی که مستقیما با ارزهای دیجیتال تعامل می کنند، سرمایه گذاری می کند.


این بدان معناست که این شرکت به لیست طولانی موسساتی ملحق شده است که درخواست های صندوق های ETF آنها در کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) در حال بررسی است. قابل ذکر است که این شرکت، قبلا برنامه هایی در مورد ETF بیت کوین و اتریوم داشته است.


از آنجایی که در ماه جولای(تیر)، بیت کوین را به مجموعه خود اضافه کرد، این شرکت موفقیت های چشمگیری را به ثبت رسانده است. همچنین برخی از دستاوردهای این شرکت سرمایه گذاری در سال جاری را به بیت کوین نسبت داده است.


اخیرا، مدیرعامل Fidelity Digital Asset و برخی از مدیران آن، با SEC ملاقات کردند تا از تنظیم کنندگان مالی برای تایید برنامه ETF خود استفاده کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptoslate


انتهای خبر

0
0