آکادمی هلاکوئی
1401/05/10
17:20
هیوبی به عنوان صرافی در استرالیا چراغ سبز دریافت کرد

صرافی هیوبی(Huobi) پس از ثبت به‌عنوان صرافی ارز…

صرافی هیوبی(Huobi) پس از ثبت به‌عنوان صرافی ارز دیجیتال در مرکز تحلیل و گزارش‌های تراکنش‌های استرالیا (AUSTRAC) در تاریخ ۱ آگوست(۱۰ مرداد)، ارائه خدمات ارزهای دیجیتال را در استرالیا آغاز می کند.


کوین تلگراف با Huobi تماس گرفته است تا مطمئن شود که آیا می تواند خدمات مبادله کامل را ارائه دهد یا خیر. این شرکت در ابتدا اعلام کرد که پس از دریافت ثبت نام، بر ارائه خدمات OTC تمرکز خواهد کرد.


این صرافی همچنان به دنبال گسترش افق های خود است و همچنین چشم به حرکت به سمت بازار آمریکا دارد. Huobi یک شرکت تابعه آمریکایی به نام HBIT را در جولای ۲۰۲۲(تیر ۱۴۰۱) تشکیل داد و مجوز کسب و کار خدمات پولی را دریافت کرده است.


Huobi همچنین در ژوئن ۲۰۲۲(خرداد ۱۴۰۱) مجوزهایی را در نیوزلند و امارات متحده عربی کسب کرد. سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) مجوز موقت صرافی را برای شروع ارائه خدمات خود در این کشور صادر کرد. نهاد محلی Huobi مجموعه کاملی از محصولات و خدمات مبادله ارزهای دیجیتال را ارائه خواهد کرد که تحت یک مدل مقیاس آزمایشی به عنوان بخشی از فرآیند دریافت مجوز فعالیت خواهند کرد.


این شرکت در همان ماه مشکلات خود را در تایلند داشت که در نهایت پس از عدم رعایت مقررات کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند تعطیل شد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0