آکادمی هلاکوئی
1399/11/24
17:03
کوین اولری از پرتفوی کریپتویی خود رونمایی کرد و گفت بیت کوین عالیست

ممکن است کوین اولری(Kevin O’Leary)، سرمایه گذار میلیاردر،…

ممکن است کوین اولری(Kevin O’Leary)، سرمایه گذار میلیاردر، در حال تغییر عقیده در مورد بیت کوین باشد.


او که یکی از منتقدان دیرینه‌ی دارایی‌های دیجیتال است، به CNBC گفت که سه سال پیش مقدار کمی کریپتو خریداری کرده است.


“من یک کیف پول کریپتویی دارم و واقعا آن را دوست دارم. اجازه دهید بررسی کنم در حال حاضر ارزش آن چقدر است. شبی در حال سخنرانی در هاروارد برای فارغ التحصیلان بودم و آنها من را برای سرمایه گذاری در کریپتو به چالش کشیدند. من هم گفتم مشکلی با آن ندارم و ۱۰۰ دلار سرمایه گذاری میکنم. من هر ارزی که آن سال در کوین بیس بود را خریدم.”


اولری گفت که او مقدار یکسانی از بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش و استلار لومر را خریداری کرده است. او گفت این تجربه باعث شد که وی طرفدار بیت کوین و نه سایر آن ارزها شود.


“ارزش آن اکنون چه مقدار است؟ من ۱۰۰ دلار گذاشتم و اکنون ۸۸.۹۷ دلار دارم. چه اتفاقی افتاد؟ چرا پولی به دست نیاوردم؟ زیرا تمام ارزهای دیجیتال یکسان ساخته نشده‌اند. بیت کوین عالیست. سایرین به درد نمیخورند.”


اولری میگوید که کریپتو توسط هیچ چیزی حمایت نمیشود و باور دارد میتواند پولی که از دست داده است را با سرمایه گذاری برگرداند.


“حال من مانده‌ام با ۸۸.۹۷ دلار. به چه کسی برای پس گرفتن پولم مراجعه کنم؟ هیچ کسی وجود ندارد. این مشکل است. کریپتو توسط هیچ چیزی جز ایمان شما حمایت نمیشود. چالشی که در کریپتو وجود دارد این است که کمیابی را مهندسی میکند و به همین دلیل من کریپتو را دوست ندارم.


باید حدس بزنید که کدام کوین حرکت میکند و چگونه میخواهد کمیابی را مهندسی کند، اما این یک محصول شرکتی نیست. به هر حال، من واقعا دوست دارم بدانم چگونه آن ۱۱ دلار را برگردانم. با من تماس بگیرید.”


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.



منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0