بورس پرس
1401/03/17
09:28
قرارداد ۱.۶ هزار میلیاردی شرکت تعلیقی برای احداث کارخانه

شرکت فرابورسی و مشمول تعلیق نماد سرمایه گذاری مس سرچشمه از انعقاد قرارداد ۱.۶ هزار میلیارد تومانی با شرکت ملی مس برای احداث کارخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه که نماد آن به منظور بررسی وضعیت اطلاعاتی تا ۲۵ خرداد تعلیق شده از انعقاد قرارداد ۱.۶ هزار میلیارد تومانی با شرکت ملی مس برای احداث کارخانه فلوتاسیون سرباره خاتون آباد خبر داد.


براین اساس، "سرچشمه" اعلام کرد: این شرکت برای احداث کارخانه فلوتاسیون سرباره خاتون آباد بصورت EPC با شرکت ملی مس قرارداد ۱.۶ هزار میلیارد تومانی منعقد کرد.


مبلغ قرارداد به دو صورت ریالی و ارزی است که مبلغ ریالی ۹۲۰.۱ میلیارد تومان و مبلغ ارزی ۲۴.۴ میلیون یورو است. مبلغ کل قرارداد حاصل تجمیع بخش ریالی و ارزی است که بخش ارزی قرارداد بر اساس قیمت ارز یورو ( نرخ فروش ) در سامانه سنا در ۷ خرداد ماه معادل هر یورو ۲۸.۱ هزار تومان تسعیر شده است. مبلغ ارزی مذکور با نوسانات قیمت ارز ( یورو ) متغیر است.


کلیه پرداخت های کارفرما بصورت نقدی (ریالی و ارزی و یا معادل ریالی بخش ارزی ) و متناسب با پیشرفت کار و طبق مفاد قراردادی خواهد بود و مبلغ خالص صورتحساب ها به شماره حسابی که توسط پیمانکار اعلام می شود، واریز خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0