آکادمی هلاکوئی
1400/05/06
12:40
واکنش گارلینگهاوس و نووگراتز نسبت به فشار وارن برای قانون گذاری ارزهای رمزپایه!

آخرین اقدام الیزابت وارن(Elizabeth Warren) برای سرکوب ارزهای…

آخرین اقدام الیزابت وارن(Elizabeth Warren) برای سرکوب ارزهای رمزپایه، انتقادات شدیدی را در جامعه ارزهای رمزپایه به خود جلب کرده است.


مایک نووگراتز(Mike Novogratz)، مدیرعامل گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital) گفت سناتور ماساچوست به دلیل اظهارات ضد رمزنگاری اش “چندان ترقی خواه” به نظر نمی رسد.


Novogratz 1 - واکنش گارلینگهاوس و نووگراتز نسبت به فشار وارن برای قانون گذاری ارزهای رمزپایه!

در جریان دادرسی ۲۷ جولای(۵ مرداد) که توسط کمیته بانکی سنای ایالات متحده(U.S. Senate Banking Committee) برگزار شد، وارن این صنعت را “سایه مانند” و “بدون چهره” توصیف کرد:


“رمزنگاری به جای اینکه سیستم مالی ما را تحت تغییر بانک های بزرگ قرار دهد، این سیستم را به تمایل به تغییر ناگهانی برخی از گروه های سایه دار و فوق العاده رمزگذار و ماینرها سوق می دهد، که به نظر من خوب نیست.”


مدیر عامل شرکت Ripple، برد گارلینگهاوس(Brad Garlinghouse)، با توجه به پیشرفتی که قانونگذاران در مورد درک رمزنگاری داشته اند، به قسمت روشن قضیه اشاره کرد.


گارلینگهاوس - واکنش گارلینگهاوس و نووگراتز نسبت به فشار وارن برای قانون گذاری ارزهای رمزپایه!

همانطور که توسط U.Today گزارش شد، وارن همچنین نامه ای به وزیر خزانه داری جانت یلن(Janet Yellen) فرستاد و وی را برای مقابله با ریسک های بی شماری که توسط استیبل کوین ها و امور مالی غیرمتمرکز به وجود آمده بود، تحت فشار قرار داد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0