رمزارز نیوز
1401/11/01
12:30
۳ رمزارز مورد علاقه نهنگ‌ها در سال ۲۰۲۳!

شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Santiment گزارش داده که فعالیت نهنگ‌ها بر روی سه آلت کوین از ابتدای سال… مطالعه مطلب ...

شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Santiment گزارش داده که فعالیت نهنگ‌ها بر روی سه آلت کوین از ابتدای سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است.


به گزارش این شرکت، پروتکل نقدینگی آوه (AAVE)، می‌گوید که چهل‌و‌یکمین رمزارز از نظر ارزش بازار، شاهد افزایش بیش از ۱۱۰۰ درصدی تعداد تراکنش‌های به ارزش بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار بوده است.


رمزارز بعدی، لایت کوین (LTC) است، چهاردهمین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۵ درصد افزایش در تراکنش‌های ۱۰۰۰۰۰ دلاری را ثبت کرده است.


علاوه بر این، دنیای مجازی غیرمتمرکز دیسنترالند (MANA) در کمتر از سه هفته شاهد افزایش بیش از ۸۷۱ درصدی در تعداد تراکنش‌های بالای ۱۰۰۰۰۰ دلار بوده است.


شرکت تحلیل رمزارزی Santiment همچنین در مورد رمزارز چین لینک (LINK) نیز می‌گوید که ۴۶۳ آدرس وجود دارد که حداقل ۱۰۰۰۰۰ واحد از این رمزارز را در خود جای داده‌اند. طبق گزارش‌ها، این رقم از ماه می ۲۰۲۲ تا کنون ۲۶ درصد افزایش یافته که نکته دلگرم‌کننده‌ای برای آینده این رمزارز است.


انتهای خبر

0
0