بانی فام
1400/02/24
17:00
پیشبینی معاملات روز شنبه: از جمله اتفاقات جدید در بازار متقارن شدن دامنه نوسان است که با همت بازیگران و اهالی بازار سرمایه با توجه ارزش پایین صفوف...

پیشبینی معاملات روز شنبه:



از جمله اتفاقات جدید در بازار متقارن شدن دامنه نوسان است که با همت بازیگران و اهالی بازار سرمایه با توجه ارزش پایین صفوف احتمال شروع متعادل شدن تا اخره هفته دور از انتظار نیست.



نکته دوم؛ انتشار گزارش شرکت ها و استقبال تحلیلگران و فعالان بازار بعد از شرایط تعادل در بازار سرمایه پیشبینی میشود که از مجدد فعالیت افراد خرد و بزرگ در بازار از سر گرفته شود.



نکته سوم؛ حساسیت روز اخر ثبت نام نامزد های انتخاباتی و حواشی پیش روی آن بر تصمیم گیری افراد و جامعه فعال حقیقی(سهامداران خرد)با هیجان بیشتری پیگیری میشود و احتمال بهم ریختگی در بعضی از نماد ها (نمادهای متوسط و متعادل شده هفته گذشته) دور از ذهن نیست.



نکته چهارم؛ در حالت کلی بازار نیاز مند حجم و ورود نقدینگی می باشد که این اتفاق به واسطه شرایط تعادلی و گزارشات منتشر شده و هیجانات موجود در بازار به دور از انتظار نیست.



نکته پنجم؛ تاثیر قیمت های جهانی و افشا از سمت شرکت هایی که وابسطه به قیمت جهانی هستند میتواند شرایط متعادل و رو به بالایی رای برای این شرکت ها به وجود بیارود.(از جمله #مس #سنگ_آهن #روی #آلومینیوم)



درحالت کلی توصیه به خرید/فروش ندارم صرفا نظر شخصی هست.



@signalpls

انتهای خبر

0
0