سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/06
08:48
#حمل‌ونقلی 🛳یکی از صنایع جا مانده از رشد بازار، گروه حمل و نقلی است. معاملات هفته گذشته بازار نشان از حرکت تدریجی نقدینگی به سمت صنایع کوچک‌تر ‌دا...

#حمل‌ونقلی



🛳یکی از صنایع جا مانده از رشد بازار، گروه حمل و نقلی است. معاملات هفته گذشته بازار نشان از حرکت تدریجی نقدینگی به سمت صنایع کوچک‌تر ‌داد. در این گروه باید به سراغ نمادهایی رفت که دست‌کم دارایی خوبی داشته باشند چراکه به روی این نمادها به لحاظ سودآوری چندان نمی‌توان تکیه کرد.



⛴در ابتدا به بزرگترین سهم این گروه یعنی #حکشتی اشاره داشته باشیم که در بین نماد‌های بزرگ بازار می‌توان آن را رکورددار بیشترین ریزش دانست، اما روند صعودی خوبی را از خرداد ماه آغاز کرده و بیش از ۶۰ درصد رشد از کف نزولی خود تا این لحظه تجربه کرده است. برای حکشتی در صورت تثبیت قیمت بالای ۱.۹۰۰ تومان تارگت ۲.۳۰۰ تومانی را در ادامه متصوریم.



🚂اما در گروه ریلی، دو نماد #حریل و #توریل را داریم. جالب اینکه در هر دو سهم الگوی برگشتی دوقلوی معکوس شکل گرفته است. بر این اساس انتظار می‌رود یک رشد ۲۰ درصدی را در این شرکت‌های ریلی داشته باشیم.



🚛و در نهایت اشاره #حتوکا داشته باشیم که موفق به تثبیت بالای خط روند نزولی شده است. بنابراین انتظار می‌رود به مرور حرکت حتوکا به سمت قیمت‌های ۲.۳۰۰ تومانی را داشته باشیم.



انتهای خبر

0
0