بورس پرس
1399/10/16
15:35
معاملات مشکوک دو سرمایه گذاری، زیرمجموعه فولاد مبارکه + ۱۲ نماد

در روز افت ۲۴ هزار و ۲۷۲ واحدی شاخص، دو شرکت سرمایه گذاری، زیرمجموعه فولاد مبارکه، توالی حضور سهم بورسی به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و منفی آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با افت ۲۴ هزار و ۲۷۲ واحدی و از عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۳۵۰ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۱۰.۶ و ۶.۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، ایران خودرو، بانک تجارت، بانک صادرات به همراه بانک ملت با داد و ستد بیش از ۹۴۳، ۸۵۱ ، ۶۱۵ ، ۴۳۹ و ۲۴۰ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۷ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، شرکت نورد و لوله اهواز حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با افت ۳.۹ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۵۷.۸ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های توسعه بین المللی شاندیز، خودکفایی آزادگان، سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل، آینده سازان بهشت پارس، تایدواتر خاور میانه، سرمایه گذاری معیار صنعت پارس، توکارنگ فولاد سپاهان (زیرمجموعه فولاد مبارکه)، مهرام، هتل پارسیان کوثر اصفهان، درخشان تهران، لیزینگ رازی ، بیمه تعاون، فنرسازی خاور و موتوژن مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو شرکت سرمایه گذاری، زیرمجموعه فولاد مبارکه، توالی حضور درخشان تهران به همراه ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0