بورس پرس
1400/11/24
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۶۰ تا ۲۰۲۸ درصدی ۶ شرکت صادر شد

۶ شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۶۰، ۶۸، ۷۸، ۱۰۰، ۹۵۰ و ۲۰۲۸ درصدی را از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ۶ شرکت توسعه اقتصادی آرین، پاکسان، مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن، پلاسکو کار سایپا، سرمایه گذاری توسعه ملی و موتوژن به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۶۸، ۹۵۰، ۱۰۰، ۶۰، ۷۸ و ۲۰۲۸ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


براین اساس، "وآرین" سرمایه فعلی را از ۲۳۸ به ۴۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته اعمال و صرف ا صلاح ساختار مالی و تحصیل سرمایه گذاری جدید می شود.


سرمایه فعلی "شپاکسا" هم از ۱۰۸ میلیارد به ۱.۱ هزار میلیارد تومان می رسد. ۸۱۴.۱ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و ۲۱۱.۸ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و اجرای طرح های توسعه ای می شود.


همچنین "وکبهمن" سرمایه فعلی را از ۲۵۰ به ۵۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و برای ا صلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد اعمال می شود.


سرمایه فعلی "پلاسک" هم از ۹۱.۳ به ۱۴۶ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.


در این میان، "وتوسم" نیز سرمایه فعلی را از ۴۵۰ به ۸۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای ا صلاح ساختار مالی ، جبران مخارج بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر و سرمایه گذاری های انجام شده اعمال می شود.


سرمایه فعلی "بموتو" از ۶۸ میلیارد به ۱.۴ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0