بورس پرس
1401/04/18
08:46
توقف ۱۴ نماد ، تعلیق بانک بورسی و رفع گره از سهم منفی

نماد ۱۴ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته، یک بانک هم تعلیق و نماد سهم منفی هم مشمول رفع گره معاملاتی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پیش از شروع داد و ستد سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در اولین روز کاری هفته، نماد شرکت های های وب، ایران ارقام، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، فرآورده‌های نسوز آذر ، سرمایه گذاری سایپا، حمل و نقل پتروشیمی، عمران، بیمه اتکایی ایرانیان، آهن و فولاد ارفع و توسعه شاهد و فولاد آلیاژی یزد به دلیل اعلام رویدادهای مهم و برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های ماشین سازی نیرو محرکه برای یک روز و مهندسی فیروزا، رهشاد سپاهان، بانک سرمایه و گروه صنعتی و معدنی امیر برای دو روز کاری بسته شد.


همچنین نماد بانک پارسیان به دلیل عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش در بورس با تعلیق بدون اعلام زمان همراه شد.


نماد فرابورسی "ثقزوی" هم مشمول رفع گره معاملاتی شده و حجم مبنای "پشاهن و لپیام" هم بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد.


در این میان بورس و فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات چهارشنبه سهام مپنا، سرمایه گذاری ملی ایران، همراه، سرمایه گذاری سایپا، پتروشیمی پارس، پارسان، حق تقدم خاور دیزل، گرانیت بهسرام،پلاستیران، کابل تک، کف ، مهندسی فیروزا و نساجی بروجرد را باطل کردند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0