سهامیاب - آموزش بورس
1399/12/13
08:53
#بانکداری 🏦 در گروه بانکی روند حمایتی از نمادها ادامه دارد و به نظر از هفته آتی روند متفاوتی را در این صنعت داشته باشیم. رسیدن خبر نرخ تسعیر ارز ب...

#بانکداری



🏦 در گروه بانکی روند حمایتی از نمادها ادامه دارد و به نظر از هفته آتی روند متفاوتی را در این صنعت داشته باشیم. رسیدن خبر نرخ تسعیر ارز بانکها در کنار بحث افزایش سرمایه برخی از شرکت‌ها و همچنین وضعیت جذاب تکنیکی، عاملی برای تحرکات قوی‌تر در بانکها خواهد بود.



📈 در این گروه #وبملت قیمت‌های ۳۵۰ – ۳۶۰ تومانی را به عنوان یک نقطه تعادلی و کف شناخته است. این سهم پتانسیل رشد تا سطوح حداقلی ۴۶۰ – ۴۷۰ تومانی را دارد. در #وتجارت صف فروش چندین بار برچیده شد. این وضعیت نشان می‌دهد که وتجارت در قیمت‌‌های ۲۶۰ تومانی خریداران خوبی دارد. بنابراین به مرور حرکت سهم به سمت قیمت‌های۳۵۰ – ۳۶۰ تومانی رقم خواهد خورد و #وبصادر نیز در این مسیر همراه او خواهد شد.



✅ در سوی دیگر #ونوین را داریم. بانکی که برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل آورده نقدی را در دستور کار قرار داده است. ونوین انصافا از نظر بنیادی و تکنیکی پتانسیل خوبی برای رشد دارد. و در نهایت اشاره به #وپاسار داشته باشیم که پس از حمایت‌های اخیر سهامداران عمده، خود را برای حرکت به سمت سقف ۱.۴۵۰ تومانی آماده می‌کند.



انتهای خبر

0
0