دنیای بورس
1399/11/09
21:45
دو شرکت بورسی افشاگری کردند!

دو شرکت بورسی درباره چ افشاگری کردند!

به گزارش « دنیای بورس »، دنیای اقتصاد به نقل از کدال نوشت: هر روز برخی نمادهای بورسی به واسطه افشای اطلاعات با اهمیت در گروه الف یا افشای اطلاعات با اهمیت در گروه ب متوقف می‌شوند. شرکت‌ها موظفند اطلاعات مهمی که در شرکت رخ می‌دهد را تحت عنوان اطلاعات بااهمیت در سامانه کدال افشا کنند. نماد‌های خموتور، ‌غصینو از جمله شرکت‌هایی بوده‌اند که در روز گذشته به افشاگری دست زدند.


افزایش نرخ در خموتور

شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در افشای اطلاعات الف از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارایه خدمات اشاره کرد. تاریخ دریافت مجوز ۸ بهمن است که تاریخ موثر اعمال مجوز برای کالاها و خدماتی است که از تاریخ اول مهر ماه ارایه شده است.


این محصول ۹۷ درصد از کل فروش شرکت را به خود اختصاص داده است. در شرح این مجوز آمده است که بر اساس مذاکرات به‌عمل آمده با مشتری عمده و تصویب هیات مدیره، نرخ‌های فروش محصولات این شرکت به‌طور میانگین به میزان ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.


ابهام در غصینو

شرکت صنعتی مینو در راستای شفاف‌سازی شایعات، خبر یا گزارش منتشر شده گفت: به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه به استحضار می‌رساند با عنایت به مصوبه‌صورتجلسه هیات‌مدیره شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان (سهامی عام) در روز یکشنبه مورخ ۵ بهمن ۱۳۹۹، مبنی بر در دستور کار قرار گرفتن انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های سرمایه‌ای استهلاک‌ناپذیر (طبقه سرمایه‌گذاری‌ها) در جهت اصلاح و تقویت ساختار مالی و رعایت رویه یکسان، این موضوع در دستور کار این شرکت قرار گرفت. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.


انتهای خبر

0
0