همفکران
1400/04/20
10:19
تغییر سهام سهامداران عمده/ حمایت های ادامه دار حقوقی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

بازهم شاهد پایان هفته‌ای خوش برای بانکی‌ها بودیم، بانکی‌ها مدت‌ها است که روی دور استقبال هستند، صندوق بازار گردانی ملت ۲۵ میلیون سهام بانک ملت را خریداری کرد، اما صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان به دنبال جبران فروش ۳۰ میلیونی سهام بانک پارسیان است ، روز چهارشنبه۱۰ میلیون از سهام بانک پارسیان را خریداری کرد و در روز شنبه نیز بیش از ۸ میلیون از سهام این بانک را خریداری کرد، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی تجارت نیز بیش از ۶۱ میلیون سهام این بانک را خریداری کرد، شرکت سهاب امید ایرانیان نیز بیش از ۱۱ میلیون از سهام بانک پاسارگاد را خریداری کرد و صندوق اندیشه زرین پاسارگاد بیش از یک‌میلیون سهام بانک پاسارگاد را به فروش رساند و به همین ترتیب بانک‌های گردشگری، سامان و سرمایه نیز خریدار داشتند .


در دارویی‌ها نیز داروسازی امین برخلاف رو چهارشنبه که فروشنده داشت خریداری شد، شرکت مدیریت توسعه سپند فردا بیش از ۱۵ میلیون سهام داروسازی امین را خریداری کرد. حمایت و خریدهای پی‌درپی اما با ارقام کوچک در برکت همچنان قابل‌توجه است این حمایت‌ها هرچند با ارقام کم شکل می‌گیرد اما بیش از دو هفته است که به‌صورت مداوم شاهد حمایت‌های کوچک اما همیشگی از برکت هستیم همچنین داروسازی کوثر بازهم خریدار حقیقی داشت.


صندوق اختصاصی پاداش که تاکنون ۸ میلیون از سهام اعتباری ملل را خریداری کرده است روز شنبه ۳ میلیون دیگر داز سهام این شرکت را خریداری کرد.


سازمان تامین اجتماعی ۵۵ میلیارد سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ا خریداری کرد و شرکت فراسر نیز بیش از ۷ میلیون سهام شرکت کیسون را خریداری کرد.



انتهای خبر

0
0